دستگیری قاتل نوجوان ۱۷ ساله در فلاورجان

|

فهرست مطالب

به گزارش خبرگزاری مجله آرونو و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس حسین ترکیان اظهار کرد: دهم خرداد سال جاری طی تماس با فوریت‌های پلیسی مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری منجر به فوت در شهرستان فلاورجان، کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی و اکیپ بررسی صحنه جرم در محل حاضر و مشخص شد یک نوجوان ۱۷ ساله در نزاع به علت اصابت چاقو به گردن و خونریزی شدید حین انتقال به اورژانس بیمارستان فوت کرده است.

وی افزود: تحقیقات کاراگاهان آغاز و در بررسی‌های اولیه و تحقیق از افراد حاضر و شاهدان عینی در صحنه جرم مشخص شد ضارب یک مرد ۱۵ یا ۱۶ ساله در حال صحبت با مقتول بوده است که در همین حال با یکدیگر درگیر می‌شوند و قاتل چاقویی از جیب خود بیرون می‌آورد، به گلوی مقتول میزند و متواری می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: در این رابطه با همکاری اداره تشخیص هویت پلیس آگاهی و تحقیق از شهود حاضر در صحنه، هویت قاتل شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی قاتل ۱۶ ساله کمتر از یک ساعت در مخفیگاه خود دستگیر شد.

ترکیان افزود: قاتل دستگیر شده در تحقیقات کاراگاهان به ارتکاب قتل صورت گرفته اعتراف و بیان کرد به خاطر اختلافات قبلی با مقتول قرار گذاشتم، بعد از صحبت با هم درگیر شدیم و با چاقویی که از قبل تهیه کرده بودم به گردن او ضربه زدم و از محل متواری شدم.

وی تصریح کرد: با توجه به اعترافات متهم به قتل و کشف یک قبضه سلاح سرد از وی که با آن مرتکب قتل شده بود، پرونده در این رابطه تشکیل و به همراه متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *