«در سایه سرو» در جشنواره انیمه توکیو رقابت می‌کند

|

فهرست مطالب

«در سایه سرو» به کارگردانی حسین ملایمی و شیرین سوهانی به بخش مسابقه جشنواره بین‌االمللی جوایز انیمه توکیو ۲۰۲۴ راه پیدا کرد.

به گزارش آرونو ، انیمیشن «در سایه سرو» در ادامه موفقیت‌های بین‌المللی خود، این‌بار در بخش مسابقه جشنواره جوایز انیمیشن توکیو ۲۰۲۴ حضور دارد.

انیمیشن ۱۹ دقیقه و ۳۳ ثانیه‌ای «در سایه سرو» از تولیدات جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که به تازگی چهار جایزه از جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران دریافت کرد.

 ۳۲ فیلم بلند سینمایی از ۲۵ کشور و ۹۲۵ انیمیشن کوتاه از ۶۸ کشور تقاضای شرکت در این دوره از جشنواره را داشتند که از این میان ۲۹ فیلم شامل ۴ فیلم بلند سینمایی و ۲۵ فیلم کوتاه از سوی کمیته انتخاب اولیه، انتخاب شدند.

همچنین از میان ۲۵ فیلم کوتاه راه‌یافته به بخش مسابقه، پویانمایی «در سایه سرو» در گروه ۳ با هشت فیلم کوتاه دیگر از کشورهای مالزی، لهستان، فرانسه، دانمارک، کرواسی، صربستان رقابت خواهد کرد.

جشنواره بین‌المللی جوایز انیمیشن (TAAF) از سوی  انجمن انیمیشن‌سازی ژاپن و کمیته اجرایی TAAF با هدف کشف و پرورش استعدادهای جدید و نمایش آثار انیمیشن با کیفیت بالا و با اصالت، ایجاد هیجان و الهام‌بخشی از آثار برتر برای مخاطبان و همچنین دیگر کارگردانان و کمک به توسعه و ترویج فرهنگ و صنعت انیمیشن هر ساله در ژاپن برگزار می‌شود.

جشنواره جایزه انیمیشن توکیو ۲۰۲۴ از ۸ تا ۱۱ مارس ۲۰۲۴ (۱۸ تا ۲۱ اسفند) در توکیو کشور ژاپن برگزار می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *