درخواست “خزعلی” برای جدیت و اهتمام در رسیدگی به پرونده “شلیر رسولی”

|

فهرست مطالب

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری خواستار جدیت و اهتمام در رسیدگی به پرونده “شلیر رسولی” (زن کردستانی که به جهت مقابله با تعرض مرد همسایه، خود را به بیرون از ساختمان پرت کرد) شد.

به گزارش آرونو ، انسیه خزعلی در حساب توییتر خود نوشت:” شلیر(دشت) طی تهاجم دشمن بعثی هم اسیر شد اما شرافتش را ازدست نداد و آزاد گردید، ولو بقیمت جان‌های فراوان. حال بانو ‎شلیر رسولی نیز بار دیگر اصالت خطه کردستان را با ‎زنانگی و ‎پاکدامنی خویش به نمایش گذاشت، ولو بقیمتی بسیارگران. چه رمزیست در نام شلیر که بازهم دامانش از تجاوز پاک ماند.”

وی در توییت دیگری ادامه داد:” شلیر، نماد یک زن‌کُرد مسلمان و مصداق حافظات للغیب است. تجسم عینی تربیت دینی، عفت، شرافت و نجابت… تسلیت عرض می‌کنم به خانواده این بزرگ زن و به مردم غیور مریوان. نماینده اینجانب برای همدردی به حضور خانواده ایشان خواهد رسید.”

خزعلی همچنین با بیان اینکه امروز با رئیس کل دادگستری کردستان صحبت کردم و خواستار جدیت و اهتمام در رسیدگی به پرونده مسبب این مسئله شدم و ایشان را در این امر بسیار مصمم دیدم، افزود:” امیدوارم دستگاه قضا آنچنان درسی به متجاوز ناکام دهد که برای همیشه در خاطره ها باقی بماند.”

درخواست "خزعلی" برای جدیت و اهتمام در رسیدگی به پرونده "شلیر رسولی"

درخواست "خزعلی" برای جدیت و اهتمام در رسیدگی به پرونده "شلیر رسولی"

به گزارش آرونو ، چندی پیش “شلیر رسولی” زنی کردستانی به جهت ممانعت از تعرض مرد همسایه، خود را از پنجره خانه به بیرون ساختمان پرت کرد و فوت شد.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *