بهروز کتابی در گفتوگو با خبرنگار مجله آرونو، اظهار کرد: طرحها، اقدامات و دستاوردهای حوزه فناوری اطلاعات سازمان تأمین اجتماعی در مسیر دستیابی به سازمان تأمین اجتماعی هوشمند و الکترونیک و در راستای بهبود و تسهیل در ارائه خدمات مطلوب به مخاطبان، ذینفعان و شرکای اجتماعی سازمان، با رویکرد ایجاد و توسعه سیستمها و سامانههای الکترونیکی و غیرحضوری سازمان، توسعه زیرساختهای سختافزاری و ارتباطی و همچنین یکپارچهسازی و هوشمندسازی سیستمها و سامانهها است.
وی افزود: در پایان سال گذشته، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، نظر به ضرورت تحولآفرینی و تحقق سیاستهای توسعهای، بهبود حکمرانی و ساماندهی و تقویت کارایی و اثربخشی منابع و ظرفیتهای سازمان در ارائه خدمات شایسته به شرکای اجتماعی، همچنین تحقق اهداف مندرج در اسناد بالادستی، سیاستهای کلی تأمین اجتماعی و برنامه هفتم پیشرفت، ۲۰ طرح را به عنوان طرحهای تحول آفرین و توسعهای تعیین و ابلاغ کردند.
مدیر فناوری و تحول دیجیتال سازمان تأمین اجتماعی گفت: حوزه فناوری اطلاعات سازمان علاوه بر اینکه مستقیماً به عنوان مسئول اجرای یکی از این طرحها تعیین شد، در پیادهسازی و اجرای ۱۴ طرح دیگر، نقش مؤثر و کلیدی بر عهده دارد.
وی ادامه داد: حوزه فناوری اطلاعات همواره در تلاش است تا خدمات سازمان به سادهترین روشهای ممکن در اختیار جامعه مخاطبان قرارگیرد. در همین راستا و با همکاری سایر ارکان سازمان این حوزه موفق شده است تاکنون تعداد خدمات غیرحضوری سازمان را به ۶۷ خدمت برساند. این خدمات در درگاه خدمات غیرحضوری سازمان به آدرس es.tamin.ir در دسترس کلیه ذینفعان است.