حمایت کمیته امداد از حدود ۳۲ هزار یتیم و نیازمند / جزئیات شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین

|

فهرست مطالب

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار مجله آرونو با اشاره به جزئیات طرح اکرام ایتام و محسنین اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۳۲ هزار فرزند یتیم و نیازمند تحت پوشش این نهاد هستند و در طرح اکرام ایتام و محسنین، افراد نیکوکار با حمایت مالی و پرداخت ماهانه مبالغی به حساب مستقیم یک یا چند فرزند یتیم و نیازمند، در طول ایام سال در رفع مشکلات مادی و معنوی این فرزندان مشارکت می‌کنند.

وی افزود: نیکوکاران برای مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند با مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد، یا با ثبت نام الکترونیکی از طریق سامانه Ekram.emdad.ir یا ارسال عدد ۰۳۱ به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ نسبت به حمایت از فرزندان یتیم و نیازمند اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان تصریح کرد: حمایت از فرزندان ایتام و یاری به نیازمندان همیشه مستلزم ثروت و مال فراوان نیست و حتی برخی افراد اندکی از مال خود را برای سرپرستی ایتام اختصاص می‌دهند.

زارع ادامه داد: طبق تأکیدات قرآن، نگاه به یتیم باید با نگاه به دیگران متفاوت باشد و قرآن کریم با اهمیت زیاد بر این موضوع، پیامبر را مخاطب قرار داده است و با تاکید امر می‌کند که با ایتام برخوردی محبت‌آمیز، پر عاطفه و با رحمت ویژه داشته باشید.

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *