حفاران غیرمجاز در قزوین زمین‌گیر شدند

|

فهرست مطالب

داوود عبدالمالکی در گفت‌وگو با خبرنگار مجله آرونو در قزوین از دستگیری ۴ حفار غیرمجاز و کشف یک دستگاه فلزیاب توسط مأموران پاسگاه انتظامی رجایی دشت خبر داد و اظهار کرد: مأموران گشت انتظامی پاسگاه رجائی‌دشت حین انجام مأموریت گشت‌زنی در حوزه استحفاظی متوجه حضور ۴ نفر در جهت کندو کاو و دستیابی به آثار باستانی در زمین‌های معروف به شاه‌کوه در اطراف دهستان رجایی دشت شدند که سریعاً مراتب بررسی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اضافه کرد: مأموران با حضور در محل، ۴ نفر حفار را حین ارزیابی منطقه با دستگاه فلزیاب و حفاری غیرمجاز دستگیر و از آنان آلات و ادوات حفاری و ۱ دستگاه فلزیاب به همراه متعلقات کشف کردند؛ در این مأموریت موفقیت‌آمیز حفاران غیرمجاز دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین در ادامه از دستگیری ۷ عامل نزاع دسته‌جمعی در یکی از روستاهای شهر محمود آباد نمونه خبر داد و گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر نزاع دسته‌جمعی در یکی از روستای شهر محمودآباد نمونه بلافاصله مأموران کلانتری ۲۱ جهت بررسی موضوع به محل اعزام شد.

عبدالمالکی افزود: مأموران با حضور در محل دریافتند تعدادی از اهالی بر سر اختلافات ملکی با یکدیگر درگیر شده‌اند که با حضور پلیس و در عملیاتی مقتدرانه ۷ عامل نزاع و درگیری دستگیر و تعدادی چوب و چماق از این افراد کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه دستگیر شدگان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، ادامه داد: پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چهارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *