حضرت امام (ره) زنجیرهای وابستگی را از بین برد

|

فهرست مطالب

به گزارش خبرگزاری مجله آرونو، سردار سید قاسم قریشی صبح امروز _شنبه، بیست‌ونهم اردیبهشت_ در اختتامیه جشنواره جام رسانه امید اظهار کرد: مفتخرم در این رویداد بزرگ که با رویکرد خدمت، جهاد خدمت و امیدآفرینی است حضور پیدا کنم.

وی افزود: رسانه ستون فقرات جهاد تبیین و محور امیدآفرینی است و شما رسانه‌ای‌ها افسران میدانی هستید که دشمنان در تلاش هستند در آن با تزریق ناامیدی از تلاش و شتاب مردم بکاهند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ غلبه بر ۲ گفتمان حاکم بر جهان یعنی لیبرال دموکراسی و مارکسیستی بود و بر این اساس انقلاب اسلامی نویدی به آزادگان بود.

قریشی بیان کرد: استعمار و استکبار جهانی برای به یغما بردن سرمایه ملت‌ها به استعمار جدید روی آوردند و در ایران اوج وابستگی با روی کار آوردن نظام ستم‌شاهی بود و در این مسیر غرب به سرکردگی‌آمریکا دنبال بودند هرگونه تحرک و پیشرفت را ازملت‌ها سلب کنند و در این راستا با هرگونه ابتکار و اعتماد به نفس مقابله می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: حضرت امام مردم را به این باور رساند که می‌توانند زنجیرهای وابستگی را پاره کنند و در این مسیر اعتماد به نفس را به ملت بازگرداند.

این خبر در حال تکمیل است…

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *