تغییر نام ۹ معبر و یک پل در شهر تهران

|

فهرست مطالب

اعضای شورای شهر تهران به تغییر نام ۹ معبر و یک پل در پایتخت رأی مثبت دادند.

به گزارش آرونو ، نرگس معدنی‌پور در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به مصوبات کمیسیون نامگذاری شورای شهر گفت: در این جلسه تغییر نام ۹ معبر و یک پل را به شورای شهر آوردیم که براین اساس تغییر نام کوچه مهدیه در محدوده اوین در منطقه یک به نام شهید سید حسین مسعودیان و همچنین تغییر نام کوچه نهم در محدوده خیابان شهید بهایی منطقه سه به نام شهید محمدابراهیم حمیدی پیشنهاد می‌شود.

وی اضافه کرد: تغییر نام کوچه ۹.۳۵ در منطقه ۱۳ در محدوده نیروی هوایی به نام شهید ابراهیم زینعلی سیاوشانی و همچنین تغییر پل صفا در بزرگراه امام علی به نام شهید بهمن کماندار پیشنهاد می‌شود.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: تغییر نام خیابان قانون به نام مهران خالدی در محدوده خیابان پیروزی در منطقه ۱۴ و تغییر نام کوچه لاله ۴ به نام شهید مجید قنبری در محدوده مسلم جنوبی در منطقه ۱۵ و همچنین تغییر نام کوچه بیست‌ودوم به نام شهید رزاقی در نبرد جنوبی در منطقه ۱۵ پیشنهاد می‌شود.

معدنی‌پور ادامه داد: تغییر نام کوچه بیست‌وهشتم به نام عزیزالله سلیمانی در خیابان مهران در منطقه ۱۲ و تغییر نام کوچه هیجدهم به نام شهید ناصر صدقی در محدوده شهرری واقع در منطقه ۲۱ و همچنین تغییر نام کوچه فاقد نام به نام شهید محمد ابراهیم سلمانی فیضی در محدوده تهرانسر واقع در منطقه ۲۱ پیشنهاد می‌شود.

به گزارش آرونو ، با رأی اکثریت اعضای شورای شهر تهران این تغییر نام‌ها به تصویب رسید.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *