تغییر عنوان «معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی» وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

|

فهرست مطالب

به گزارش مجله آرونو و به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پی موافقت سازمان اداری و استخدامی کشور، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به تغییرات در قانون مطبوعات در وزارت فرهنگ با تاکید بر تغییر نام معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات به معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات با اشاره به مهم‌ترین دلایل تغییر این نام اظهار کرد: نام‌های این معاونت با توجه به وظایف محوله هیچ‌کدام گویای همه فعالیت‌های آن نیست؛ به‌ویژه با وظیفه نظارتی بر رسانه‌ها که بعدها به آن افزوده شد.

یکی از مأموریت‌های این معاونت، نظارت بر امور تبلیغاتی کشور است که در نام جدید این مأموریت لحاظ شده است.

به گزارش مجله آرونو معاون این معاونت در حال حاضر در دولت سیزدهم فرشاد مهدی‌پور است که با مأموریت محوری بازآرایی نظام رسانه‌ای کشور، از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم منصوب شده است؛ همچنین این معاونت وظیفه اعطای مجوز به خبرگزاری‌ها و نشریات، نظارت بر مطبوعات و جراید و روزنامه‌نگاری و اطلاع‌رسانی در فضای مکتوب، همچنین فضای مجازی را بر عهده دارد.

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *