تشکیل کمیسیون سازه‌های تبلیغاتی در شهرداری تهران/ جمع‌آوری بیش از ۳۰ سازه در مدیریت شهری جدید

|

فهرست مطالب

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران از تشکیل کمیسیون سازه های تبلیغاتی در این سازمان با هدف بررسی مشکلات، گزارشات و تماس های مردمی مربوط به سازه های تبلیغاتی در سطح شهر تهران خبر داد.

رضا صیادی در گفت‌وگو با آرونو ، در تشریح نظارت و ساماندهی بر سازه‌های تبلیغاتی در شهر تهران و برخی انتقادات پلیس راهور که در گذشته درباره نصب برخی تابلوهای تبلیغاتی در اتوبان‌ها و معابر اصلی شهر مطرح شده بود، گفت: سازه‌های تبلیغاتی شهر هر کدام که نصب شده است مجوزهایی را دریافت کرده است.

وی افزود: هیچ سازه‌ای پیش از اینکه کار کارشناسی روی آن صورت بگیرد و اداره سازه‌های سازمان زیباسازی آن را ببیند و حتی برای آنهایی که لازم است با پلیس راهور هماهنگ کند، نصب نمی‌شود.

وی ادامه داد: ممکن است سازه‌هایی فراخور اتفاقات مختلف یا در طول سنوات گذشته و گردش و تغییر فصل سازه یا پروژه های عمرانی، تغییر موقعیت پیدا کند. بر همین اساس کمیسیونی در سازمان زیباسازی شهرداری تهران تشکیل دادیم که بررسی سازه های تبلیغاتی را بر عهده دارد.

وی تاکید کرد: کمیسیون بررسی سازه‌های تبلیغاتی سازمان زیباسازی هر هفته تشکیل جلسه می‌دهد و درباره سازه‌هایی که برای آن تماس شهروندی و یا مشکل دیگر گزارش شده باشد با حضور دستگاه های نظارتی بررسی می‌شود. همچنین در مواردی که لازم باشد با نهادهای فرادستی هماهنگ می‌کنیم و مورد به مورد بررسی‌های لازم انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با تاکید بر بررسی همه سازه‌هایی که در سطح شهر مشکل داشته اند یا گزارشی درباره آنها وجود داشته، افزود: در مدیریت شهری جدید بیش از ۳۰ سازه جمع آوری شده و دهها سازه تغییر موقعیت پیدا کرده اند. 

وی افزود: از سوی دیگر سازه‌هایی نیز در سطح شهر اضافه شدند که این جریان ثابتی است و این سازه‌ها نیازمند پیرایش، بازسازی و هماهنگی هستند و این جریان ثابتی است که در سازمان زیباسازی شهر تهران توسط کمیسیون بررسی سازه‌های تبلیغاتی انجام می شود.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *