تحقق کشاورزی نوین نیازمند افزایش هنرستان‌های تخصصی است

|

فهرست مطالب

به گزارش خبرگزاری مجله آرونو محمدرضا ابراهیمی امروز _شنبه نوزدهم خرداد_ در برگزاری نشست مشترک با مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی اصفهان که با محوریت توسعه هنرستان‌های کشاورزی اظهار کرد: امیدواریم با رفع موانع اجرایی و تصویب شورای آموزش و پرورش، این هنرستان از ابتدای سال تحصیلی جاری پذیرای دانش‌آموزان علاقه‌مند باشد.

وی با اشاره به وجود تعداد قابل‌توجهی از دانش‌آموزان علاقه‌مند به رشته‌های کشاورزی در اصفهان افزود: مطابق اولویت‌بندی صورت گرفته در فرم هدایت تحصیلی دانش‌آموزان، تأسیس هنرستان کشاورزی مستقل به عنوان یک ضرورت انکارناپذیر در دستور کار آموزش و پرورش استان قرار گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه آموزش‌های توسعه یافته در هنرستان‌ها کشاورزی، گامی بلند برای رفع نیاز کشور به کشاورزی نوین و جهش علمی خواهد بود، تصریح کرد: با استقبال از پیشنهاد استفاده ظرفیت‌های موجود در مرکز تحقیقات کشاورزی کبوترآباد، خواستار برگزاری جلسه‌های تخصصی هستیم.

وی پیرامون اینکه طرح توجیهی و برنامه هدفمند، اولین اولویت‌های برطرف‌کردن موانع اجرایی این پروژه است، ابراز امیدواری کرد: با تأسیس هنرستان‌های کشاورزی در اصفهان، شاهد تربیت نسلی متخصص و ماهر در این حوزه باشیم و گامی بلند در راستای توسعه کشاورزی نوین و جهش علمی برداشته شود.

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *