بهره‌برداری و کلنگ زنی ۴۲ پروژه در شمیرانات همزمان با هفته دولت

|

فهرست مطالب

فرماندار شمیرانات از بهره‌برداری و کلنگ زنی ۴۲ پروژه با اعتبار بیش از ۱۳۳۲ میلیارد تومان در هفته دولت و در سطح شهرستان شمیرانات خبر داد.

مجتبی ذاکریان در گفت‌وگو با آرونو ، در در تشریح پروژه‌های هفته دولت در سطح شهرستان شمیرانات گفت: از این پروژه‌ها ۳۸ پروژه با اعتبار یکهزار و ۲۷۶ میلیارد و ۱۲۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان برای ۱۲ دستگاه اجرایی به صورت افتتاح و ۴ پروژه با اعتبار ۵۶ میلیارد و ۷۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان برای ۳ دستگاه اجرایی کلنگ‌زنی خواهد شد. 

وی افزود: احداث بیمارستان جایگزین شهدای تجریش در ۱۲ هزار متر مربع، با اشتغال‌زایی ۱۲۰ نفر و اعتبار ۹۳۶ میلیارد و ۷۸۹ میلیون تومان که از سال ۱۳۹۴ توسط علوم پزشکی شهید بهشتی آغاز شد، از پروژه‌های ملی قابل افتتاح شمیرانات است. 

وی ادامه داد: افتتاح مجتمع گردشگری با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان و ایجاد ۱۰۰ نفر اشتغال، عملیات آبخیزداری حوزه آبخیز لوارک، کند و سد لتیان با اعتبار ۳ میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان، عملیات آبخیزداری کنترل لغزش لواسان بزرگ (لوارک) با اعتبار یکهزار میلیارد و ۴۸۲ میلیون تومان نیز از اهم پروژه‌های مذکور است. 

ذاکریان تاکید کرد: احداث مدول اول تصفیه‌خانه فاضلاب روستاهای لواسان بزرگ و اجرای خط انتقال فاضلاب روستاهای لواسان بزرگ و رسنان توسط آب و فاضلاب شرق، مخزن آب شرب روستا دهیاری پورزند، کلنگ‌زنی فاز دوم بلوار شهدای کلان این روستا نیز ۴ پروژه کلنگ‌زنی هفته دولت امسال هستند.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *