بهره‌برداری از ۲۷ پروژه با اعتبار بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان در منطقه ۲ تهران

فهرست مطالب

شهردار منطقه ۲ تهران از بهره‌برداری ۲۷ پروژه با اعتبار بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان در سطح این منطقه خبر داد.

به گزارش آرونو ، مهدی صالحی در آیین‌ بهره‌برداری از پروژه‌های شهری منطقه ۲ در قالب صد و هفدهمین پویش «امید و افتخار» گفت: در این پویش «امید و افتخار» فرصت مناسبی فراهم شده است تا گزارشی از اقدامات انجام شده در سطح منطقه ۲ به شهروندان ارائه کنیم. در طول یکسال گذشته افتتاح‌هایی در سطح منطقه انجام شد که گزارش آن به مردم داده نشد. در حقیقت ۱۰ پویش امید و افتخار با مشارکت منطقه ۲ برگزار شد و پروژه‌های مختلفی در حوزه خدمات شهری، عمرانی، اجتماعی و فرهنگی به بهره‌برداری رسید؛ اما برخی از آنها به درستی برای مردم تبیین و گزارش نشد.

وی ادامه داد: در حوزه ترافیک در توسعه حمل و نقل عمومی و اصلاح هندسی معابر اقدامات خوبی انجام شد به شکلی که غیر از نوسازی ایستگاه‌ها، نوسازی ناوگان اتوبوسرانی با ۳۵ دستگاه اتوبوس جدید انجام شد و این روند ادامه پیدا خواهد کرد. همچنین اصلاح هندسی میدان‌های شهید تیموری، صنعت و کوثر انجام شد که مورد رضایت شهروندان قرار گرفت و ۲۵ محل گره‌های ترافیکی‌شان حل و فصل شد.

شهردار منطقه ۲ تأکید کرد: اسکان کارگری در منطقه، احداث و نصب المان‌های زیباسازی و همچنین اصلاحاتی در حوزه زیباسازی در محور ستارخان از جمله اقداماتی بود که در حوزه خدمات شهری منطقه ۲ انجام شد. احداث سوله ورزشی پونک نیز از جمله مطالبات چندین ساله اهالی محل بود که انجام شد و در پنج لکه نوسازی مجموعه‌های ورزشی پیگیری شد.

صالحی با اشاره به اینکه در حوزه فنی – عمرانی ۸۹ هزار تن آسفالت در معابر و شبکه‌های بزرگراهی سطح منطقه ۲ ریخته شده، اضافه کرد: امسال نیز موضوع آسفالت ریزی با شدت بیشتری پیگیری خواهد شد. از سوی دیگر در سطح منطقه ۹ کیلومتر نهر و ۲۹ کیلومتر معبر به همراه پنج بوستان مناسب سازی شده است.

وی تأکید کرد: اعتبار ریالی ۲۷ پروژه‌ای که امروز به بهره‌برداری می‌رسد بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال است. همچنین پروژه انتقال پساب شهرک قدس به ۱۸ مخزن بتنی برای آبیاری فضای سبز منطقه ۲ آغاز شده که در فاز اول این پروژه به طول ۹ کیلومتر در شهریور ماه با تأمین چهار میلیون مترمکعب به بهره‌برداری می‌رسد و ظرف دو سال آینده با این روند می‌توانیم به ۹ میلیون مترمکعب تامین پساب در سطح منطقه ۲ دست پیدا کنیم.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *