برگزاری جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر برای افزایش انسجام و همدلی

فهرست مطالب

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از برگزاری جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر با هدف افزایش انسجام و همدلی در مدت زمان باقی‌مانده از دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران خبر داد.

به گزارش آرونو ، نادعلی پیش از آغاز جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز جلسه هم‌اندیشی به دعوت رئیس شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد که اعضاء در جلسه حضور داشتند و موضوع آن مباحث داخلی شورا بود. در حقیقت موضوع تخصصی که نیاز به حضور افراد از مدیریت شهری باشد، نبود؛ بلکه در مورد کلیت حرکت شورای شهر تهران در زمان باقی‌مانده از دوره ششم بود.

وی اضافه کرد: در این جلسه موضوعات مربوط به افزایش همدلی و انسجام در میان اعضای شورا و مدیریت شهری مورد بررسی قرار گرفت و همچنین مواردی که از ابتدای این دوره آغاز شده است و باید پیگیری شود تا به انتها برسد نیز مطرح شد. موضوع انسجام بیشتر برای پیگیری دغدغه‌ها و درخواست‌های مردم و مسیر بهتر دنبال کردن این موضوعات نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در این جلسه نکات انتقادی نیز مطرح شد مواردی که اعضای شورا نسبت به عملکرد مدیریت شهری انتقاد داشتند و همچنین نکات مثبتی که در این دوره در مدیریت شهری اتفاق افتاده است و باید دنبال شود نیز مطرح شد. به این ترتیب اگر رسانه‌ها نیز می‌خواهند کلیتی را مطرح کنند باید هر دو طرف این موضوع را مدنظر قرار دهند و انتقادات در کنار نکات مثبتی که اتفاق افتاده مطرح شود. بی‌تردید طرح انتقادات به صورت آنی و احساسی تنها فضا را متشنج می‌کند؛ لذا باید با در نظر گرفتن زمان باقی‌مانده کارهایی که آغاز شده را پیگیری می‌کنیم تا به انتها برسد. البته هر کجا که مشکلی وجود داشته باشد یا انتقادی باشد باید محکم تذکر داده شود.

نادعلی در پاسخ به سوالی در خصوص شکایت دیوان از شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: در خصوص این موضوع آقای چمران ریاست شورا نیز باید توضیحاتی ارائه دهند.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلای تهران نیز اظهار کرد: نمایشگاه کتاب بزرگترین نمایشگاهی است که در کشور برگزار می‌شود و موضع شورای اسلامی شهر تهران برگزاری این نمایشگاه در محل نمایشگاه آفتاب است، اما به جهت این‌که مساحت مورد نیاز نمایشگاه کتاب در این محل آماده نیست دوستان در وزارت ارشاد این حق را برای خود می‌دانند که نمایشگاه را در فضای دیگری یعنی مصلای تهران برگزار کنند. عملا به جهت کمبود در شهر آفتاب تا زمان اضافه شدن سوله جدید باید این وضعیت را تحمل کنیم. قطعا تشخیص این موضوع با کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران است و تصمیم‌گیرنده نهایی نیز معاونت فرهنگی وزارت ارشاد است. باید شرایطی را که می‌خواهند فراهم کنیم و امیدواریم این امکانات تا سال آینده فراهم شود تا این نمایشگاه به محل نمایشگاه شهر آفتاب انتقال پیدا کند.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *