بررسی اعتراض فرمانداری در مورد حساب تمرکزی شهرداری تهران

|

فهرست مطالب

اعضای شورای شهر تهران در مورد اعتراض فرمانداری در خصوص یکی از مصوبات شورا پاسخ دادند.

به گزارش آرونو ، اعضای شورای شهر تهران در جلسه صبح امروز بررسی نامه فرماندار تهران در مورد اعتراض هیات تطبیق به مصوبه تایید حساب تمرکز وجوه درآمدی ۲۳ سازمان و شرکت شهرداری تهران را بررسی کردند و اقراریان در خصوص این اعتراض گفت: اشکالاتی که از سوی فرمانداری به این مصوبه وارد شده صحیح نیست و سوء برداشت شده است.

وی با بیان اینکه پیش از این در مورد نوع اشکالات فرمانداری به مصوبات شورا سخنانی داشتم، گفت: امیدواریم شورای شهر مجبور نشود از سایر مسیرها برای حل مشکلات اقدام کند.

وی در تشریح دلایل وارد نبودن اعتراضات فرمانداری، گفت: هیات تطبیق صرفا می‌تواند مصوبات شورا را که بر خلاف قوانین است مورد اعتراض قرار دهد اما شاهد رویه غلطی از سوی فرمانداری هستیم که خارج از قانون اقدام کرده و اعتراض می‌کند.

اقراریان افزود: بیان اعتراضات به مصوبات شورا باید مستند و مستدل باشد وگرنه ایرادات وارد نیست و قانون دم دست این هیات است و شاید اگر آن را مطالعه می‌کردند این ایرادات وارد نمی‌شد.

به گزارش آرونو ، اعضای شورا نهایتا اعتراض هیات تطبیق به مصوبه تایید حساب تمرکز وجوه درآمدی ۲۳ شرکت و سازمان را با ۱۹ رای موافق تصویب کردند.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *