برخورد میکسر با ساختمان مسکونی در پایتخت حادثه آفرید

|

فهرست مطالب

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار مجله آرونو، با بیان‌اینکه برخورد میکسر با منزل مسکونی در پایتخت حادثه آفرید، اظهار کرد: این حادثه در محله پونک، خیابان سیمون بولوار، خیابان معین امروز_ پنج‌شنبه هفدهم خردادماه_ ساعت ۱۰:۴۴ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی افزود: دو ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام و در مدت زمان سه دقیقه در محل حضور داشتند و مشاهده کردند که یک دستگاه میکسر حامل ۱۳ تن بتن در مسیری که حرکت داشته به دلیل نامشخص (که احتمالاً نقص فنی بوده است و توسط عوامل پلیس راهور بررسی خواهد شد) از مسیر منحرف و با قسمت عقب میکسر به طبقه همکف یک ساختمان سه طبقه مسکونی یک همکف و سه طبقه بالا برخورد کرده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: میکسر با قسمت درب ورودی و درب نفررو و و دیوارهای کناری برخورد کرده و خسارت زده اما تخریب نداشته است.

وی ادامه داد: در مجاورت این ساختمان یک باب مغازه وجود داشت که در این ملک بود اما میکسر وارد مغازه نشده، با تیر چراغ برق نیز برخورد کرده و منجر به شکستن تیر چراغ شده و تیر چراغ شکسته روی یک دستگاه خودرو پاترول که کنار خیابان متوقف بود سقوط کرده و خساراتی به همراه داشت.‌

ملکی اضافه کرد: یک دستگاه وانت در اثر این حادثه از قسمت عقب خسارت دید و راننده میکسر که مردی ۴۵ ساله دچار شوک زدگی و نگرانی و ترس شده بود، به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش‌نشانان همزمان با ایمن سازی با احتیاط کامل ساکنان را از ساختمان خارج کردند و به محل امن منتقل شدند و تیر چراغ برق از روی خودرو پاترول برداشته شد و دو دستگاه جرثقیل سنگین در محل برای انجام برشکاری میکسر حاضر و محل به عوامل انتظامی و راهور تحویل داده شد.

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *