ایجاد حفره به دلیل گرفتگی لوله فاضلاب در ملک‌شهر / ۱۴ متر از خط لوله خیابان پروین تعویض شد

|

فهرست مطالب

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مجله آرونو اظهار کرد: تا امروز ۱۴ متر از خط لوله خیابان پروین تعویض شده و عملیات پرسازی و استحکام‌بخشی در حال انجام است و پس از بررسی‌های نهایی، آسفالت محل انجام خواهد شد.

ایجاد حفره به دلیل گرفتگی لوله فاضلاب در ملک‌شهر / ۱۴ متر از خط لوله خیابان پروین تعویض شد

وی افزود: در خیابان شهید صادقیان ملک‌شهر نیز شاهد ایجاد حفره‌ای به دلیل گرفتگی لوله انتقال فاضلاب ۲۵۰ میلی‌متری بودیم که عملیات عملیات بازسازی و اصلاح این خط نیز امروز آغاز خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون ۱۰ مورد حادثه مربوط به شبکه‌های فاضلاب رخ داده است و طبق بررسی‌های انجام شده، ۴۴ کیلومتر از این شبکه‌ها نیازمند بازسازی است، با توجه به شرایط اصفهان از نظر خشکسالی و کمبود آب، انتظار می‌رود مسئولان مربوطه نسبت به تأمین اعتبار برای بازسازی شبکه‌ها اقدام کنند.

شیشه‌فروش ادامه داد: پایش و مطالعه ۳۰۰ کیلومتر از شبکه‌های فاضلاب استان انجام شده است و عوامل مربوطه در حال شناسایی مناطق حادثه‌خیز هستند تا پیش از ایجاد حادثه نسبت به اصلاح شرایط اقدام شود.

وی گفت: در خیابان معراج نیز شاهد پس‌زدگی فاضلاب به علت گرفتگی هستیم که در اسرع وقت نسبت به اصلاح این شبکه اقدام خواهد شد.

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *