انقلاب اسلامی یک رسانه بین‌المللی است

|

فهرست مطالب

به گزارش خبرگزاری مجله آرونو، سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز _پنجشنبه بیست‌چهارم خرداد_ در یادواره ملی شهدای رسانه کشور و شهدای مظلوم خبرنگار غزه اظهار کرد: شهدای فلسطینی امروز وحشیانه از سوی رژیم جعلی صهیونیستی و حامیان جنایتکار آن‌ها، این ملت مظلوم مورد هجوم‌های وحشیانه قرار می‌گیرند و روزانه تعداد زیادی از این سرزمین به شهادت می‌رسند.

وی افزود: این جلسه مربوط به شهدای رسانه کل کشور و به میزبانی اصفهان است تا گوشه‌هایی از آن چیزی که در این ۴۵ سال به ملت ایران گذشته را روایت کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه هنر یکی از روش‌های بلیغ و رسای روایتگری است، عنوان کرد: انقلاب اسلامی توسط ملت ایران و رهبری امام به پیروزی رسید که دارای زوایای فراوانی است و اگر در جهاد تبیین به آن بپردازیم، به استحکام انقلاب اسلامی و بزرگی پیامدهای آن پی خواهیم برد.

وی اظهار کرد: دین اسلام عرضه شد و پیامبر اعظم (ص) مبعوث شدند تا بشر را هدایت کنند اما عده‌ای گفتند دین افیون مردم است که خروجی نهایی این پدیده، صهیونیست شد تا جهان را تحت سلطه خود قرار دهند.

سلیمانی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران مقابل نقطه‌ای که حقوق بشر را تضییع و سرمایه ملت‌ها را غارت کرد، یک نقطه تحول است؛ انقلاب اسلامی ایران نقطه برگشت این مسیر بود.

وی با اشاره به بیان امام (ره) مبنی بر اینکه اسلام نقطه‌های کلیدی جهان اسلام را فتح خواهد کرد، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی رژیم شاهنشاهی پس از ۲۵۰۰ سال ریشه‌کن شد و مردم‌سالاری اسلامی با رأی بیش از ۹۸ درصد مردم ایران جایگزین شد اما در ادامه نیز تحولات بزرگ‌تری بود که آن زمان نمی‌دیدیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به بیانیه گام‌دوم‌انقلاب اسلامی مطرح کرد: این تحول تا زمان ظهور حضرت حجت (عج) امتداد خواهد داشت و شاهدیم که تأثیرات آن حتی از رنسانس و… بیشتر بوده است.

سلیمانی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی وارد یک مسیر تحولی شدیم، اظهار کرد: بی‌نظیرترین فداکاری‌ها را ملت ایران رقم زد و در این مسیر شهدا و جانبازانی را تقدیم کردیم تا به آرمان‌ها وفادار بمانیم.

وی ادامه داد: رسانه در واقع روایتگر این عظمت‌ها و ظرفیتی برای آن است که روایت‌ها را با دقت و هوشمندی و با استفاده از ابزارهای فناورانه در زمان خود به افکار عمومی منتقل کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی یک رسانه بین‌المللی است، خاطرنشان کرد: دنیا به ۲ جبهه حق و باطل تبدیل شده و مردم جهان ذیل پرچم انقلاب اسلامی با هدف آزادی فلسطین جبهه حق را تشکیل داده‌اند.

سلیمانی با یادآوری اینکه امروزه بیداری در جهان اتفاق افتاده است، عنوان کرد: در ۴۵ سال اخیر تک‌تک ملت ایران برای آرمان‌های انقلاب اسلامی فداکاری زیادی کرده‌اند که رسانه موظف به بازگو کردن آن‌هاست تا برای دیگران نیز الگو شود.

وی با بیان اینکه امروزه مقاومت یک راهبرد قابل قبول و جذاب است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی، مکتب مقاومت، شهدای مدافع حرم، شهید سلیمانی، شهید رئیسی و.‌.. هرکدام در سطح دنیا یک رسانه هستند و در این مسیر عصر جدید از رسانه در سایه این ارزش‌ها در کشور ما می‌تواند شکل بگیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر لزوم شکل‌گیری جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی عنوان کرد: انسان رسانه‌ها می‌توانند به‌عنوان‌اولین راویان روایتگری کنند و در این مسیر ایده‌ها و استعدادهای رسانه‌ای شناخته و توانمند شوند.

سلیمانی بیان کرد: امروز رسانه، صدای مردم مظلوم غزه را به جهان رساند و در این مسیر انسان‌رسانه‌ها نقشی قابل توجه داشته و دارند.

وی خاطرنشان کرد: باید جبهه رسانه‌ای حق‌طلبان عالم شکل بگیرد که‌لازمه این امر، تقویت جبهه رسانه‌ای داخل کشور است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه آیت‌الله رئیسی تراز جدیدی از ریاست جمهوری را خلق کرد، اظهار کرد: ملت ایران در این مسیر حق‌شناسی کردند و رهبر انقلاب تاکید کردند این مسیر باید با حضور در انتخابات امتداد داد.

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *