انعقاد تفاهمنامه سازمان بهزیستی با وزارت ارشاد

|

فهرست مطالب

رئیس سازمان بهزیستی کشور از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که بحث آموزش رایگان هنر را برای مناطق محروم، متناسب با جامعه هدف سازمان پوشش می‌دهد، خبر داد.

به گزارش آرونو ، علی محمد قادری در حاشیه مراسم امضای تفاهمنامه همکاری سه جانبه میان سازمان بهزیستی کشور، کمیته امداد و معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بیان کرد: امروز فرصتی شد که با حضور در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انعقاد تفاهمنامه‌ای که بحث آموزش رایگان هنر را برای مناطق محروم، متناسب با جامعه هدف سازمان پوشش می‌دهد، برگزار کنیم.

وی افزود: معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنایت و تاکید بر رایگان بودن این برنامه که پوشش حداکثری در مناطق کم‌برخوردار و محروم خواهد داشت، داشتند.

قادری بیان کرد: یکی از ارکان توانمندسازی، آموزش است، آموزش در حوزه هنر و هنردرمانی منتج به نتیجه، اشتغال، بازتوانی و توانمندسازی جامعه هدف خواهد شد.

وی ادامه داد: مقوله هنر و ارتقا آموزش‌های لازم و برنامه‌هایی که جز سرفصل‌های سازمان بهزیستی است، کمک می‌کند که شغل‌های بادوام و پایداری را برای جامعه هدف داشته باشیم.

رییس سازمان بهزیستی کشور یادآور شد: موضوع وضعیت مهارت و ارتقا سطح کارایی افراد یکی از برنامه‌های جدی است که ما به عنوان سرمایه به آن نگاه می‌کنیم. لذا این تفاهمنامه منعقد شد و ان‌شاالله آثار و برکات مفیدی را برای جامعه هدف سازمان به همراه داشته باشد.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *