الحاق ۱۸ آمبولانس به جمعیت هلال احمر اصفهان / هزینه ۳.۵ میلیاردی تجهیز هر خودروی نجات

|

فهرست مطالب

بمانعلی یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار مجله آرونو با اشاره به رونمایی و الحاق ۱۸ دستگاه خودروی آمبولانس امدادی به جمعیت هلال احمر استان اصفهان اظهار کرد: قرار بر این بود که به جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان ۴۰ دستگاه خودرو اضافه شود که ۲۲ دستگاه خودروی امدادی هفته گذشته و ۱۸ دستگاه آمبولانس امدادی نیز طی امروز به ناوگان امدادی این جمعیت اضافه شد.

وی افزود: در حال حاضر با احتساب خودروهای اضافه شده به ناوگان امدادی استان، جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان دارای ۴۰ دستگاه خودروی نجات و ۷۵ دستگاه آمبولانس است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان تصریح کرد: در صورت تجهیز و پلاک شدن خودروهای اضافه شده به ناوگان جمعیت هلال‌احمر، استان در حیطه تجهیزات امدادی به حد وضعیت مطلوبی خواهد رسید و آمار ناوگان امدادی استان اصفهان نسبت به سایر استان‌های کشور، بیشتر است.

یوسفی با بیان اینکه سطح حادثه استان اصفهان نیز بیشتر از سایر استان‌های کشور است، ادامه داد: هر دستگاه خودروی اضافه شده به ناوگان امدادی استان حدود ۱۳ میلیارد تومان هزینه در بر داشته و امید است خودروهای افزوده شده به ناوگان به زودی تجهیز و پلاک شود و به منظور خدمت‌رسانی به افراد، مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه تجهیز هر یک از آمبولانس‌ها بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان هزینه دارد، گفت: تجهیز آمبولانس‌ها انجام شده و تنها باید پلاک شوند، اما تجهیز هر یک از خودروهای نجات بالغ بر ۳.۵ میلیارد تومان هزینه خواهد داشت که هنوز انجام نشده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان اضافه کرد: ۳۳ شعبه هلال‌احمر، ۴۰۰ خانه هلال احمر و ۴۵ پایگاه امدادی شامل پایگاه‌های امداد جاده‌ای، کوهستانی، ساحلی و کویری در استان اصفهان فعال است که خودروهای امدادی جدید نیز پس از پلاک‌گذاری و تجهیز شدن به وسایل امدادی در پایگاه‌های امداد و نجات شهرستان‌ها شروع به فعالیت خواهند کرد.

یوسفی افزود: خودروهای اضافه شده به ناوگان امدادی این جمعیت، به تناسب صعب العبور بودن، دسترسی به جاده‌های مواصلاتی و آمار حوادث یک سال گذشته به ۴۵ پایگاه امدادی هلال احمر استان اصفهان تخصیص پیدا می‌کند.

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *