افتتاح مشروط قطعه اول خط‌آهن درود-خرم‌آباد در سال ۱۴۰۶

|

فهرست مطالب

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری مجله آرونو، امیرمحمود غفاری با بیان این‌که تامین منابع این پروژه روی ریل درست قرار گرفته است، اظهار کرد: با تخصیص یک همت دیگر آمادگی داریم کارگاه‌های خود را توسعه و افزایش دهیم.

وی با اشاره به از پرداخت صورت وضعیت 1000 میلیارد تومانی به پیمانکار این پروژه، ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های خوبی که صورت گرفته زیرسازی کیلومتر 67 تا 114 پروژه که بخش مهمی از پروژه است، پایان می‌یابد.

وی با اشاره به پیشرفت 51 درصدی خط‌آهن درود-خرم آباد، افزود: پیمانکار این پروژه قرارگاه خاتم است که سال گذشته  حدود 12 درصد پیشرفت فیزیکی داشت و 4.5 کیلومتر تونل آن حفاری شده است. این پروژه دو تونل بزرگ دارد که از بزرگترین تونل‌های خاورمیانه هستند.

وی یادآور شد: 77 درصد عملیات خاکبرداری و 25 درصد عملیات خاکریزی این پروژه انجام شده است.

انتهای پیام/

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *