اعلام نتایج آزمون‌های استخدامی ۲ ماه به عقب کشیده شده است

|

فهرست مطالب

به گزارش خبرگزاری مجله آرونو، رضامراد صحرایی امروز _شنبه بیست‌وهفتم مرداد_ در جلسه پروژه مهر اظهار کرد: دستورالعمل مدرسه‌یاری تهیه شده و آماده ابلاغ توسط رئیس جمهور است که این موضوع راه جدیدی را باز خواهد کرد.

وی افزود: ماده واحده کاهش تنوع مدارس و آئین‌نامه مسیر رشد معلمی و چهارچوب شایستگی‌های پایه و مدرسه تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز مصوب شده است و منتظر ابلاغ آن توسط رئیس‌جمهور هستیم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: پروژه مهر یک پروژه ملی است و از آبان گذشته تا امروز، هر هفته اتاق وضعیت نیروی انسانی برای برنامه‌ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش به خصوص برای مهر ۱۴۰۳ برگزار شده است.

صحرایی با بیان اینکه سازمان نوسازی مدارس اهتمام خود را بر تکمیل پروژه‌های ناتمام برای شروع مهر ماه باشکوه بگذارد، ادامه داد: اعلام نتایج آزمون‌های استخدامی نسبت به سال گذشته حداقل دو ماه به عقب کشیده شده است.

وی تصریح کرد: موافقت اولیه برای تعیین تکلیف نیروی‌های خرید خدمات گرفته، برنامه‌ریزی لازم برای قرار داد کار معین آنها در پیش گرفته شده و دولت به دنبال رفع مشکلات آنها است.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه ثبت‌نام کتب درسی موضوعی حائز اهمیت است که نباید از آن غافل شد، افزود: تشکیل منظم و هدفمند شورای آموزش و پرورش استان‌ها با محوریت پروژه مهر در سال جاری مهم‌ترین برنامه پیش‌روی استان‌ها است.

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *