اعتماد مردم به شدت نیازمند ترمیم است

|

فهرست مطالب

آرونو /خراسان شمالی مدیرکل امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به شدت نیازمند ترمیم اعتماد مردم هستیم.

حبیب الله جلیلی در جلسه شورای اداری خراسان شمالی که امروز ۳۰ مرداد ماه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ترمیم اعتماد مردم زمانی اتفاق می افتد که قول و عمل مسئولان یکی باشد؛ پس اگر خودمان را خادم مردم در جمهوری اسلامی می دانیم باید در مسئولیت ها تاثیر کنیم نه آنکه مسئولیت ها در ما اثر بگذارد.

وی به دیدار دولت در شهریور سال گذشته با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار گفتند که دولت نیاز دارد به اعتماد مردم و این اعتماد آسیب دیده و نیازمند ترمیم است.

وی بیان کرد: همت ترمیم اعتماد مردم در مدیران استان دیده می‌شود و بارقه های امید نیز در مردم شکل گرفته است.

جلیلی گفت: تا سه سال بعد از انقلاب، دولت لیبرال بر سر کار آمد و پس از سال ۶۰ بود که دولت انقلابی مسند دار امور شد اما پس از ۲۸ روز دچار حادثه شد و بمبگذاری در دفتر حزب رخ داد.

وی همچنین با اشاره به سالروز ورود آزادگان به کشور نیز گفت: در زمان تبادل اسرا کشور ما ۴۰ هزار اسیر عراقی و کشور عراق ۳۸ هزار اسیر ایرانی داشت.

وی ادامه داد: ارتباطی که حاکمیت نظام و جمهوری اسلامی با اسیران عراقی برقرار کرد به گونه‌ای بود که ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از اسرای عراقی نامه کتبی به صلیب سرخ دادند که قصد ماندن در ایران را دارند و نمی‌خواهند به عراق باز گردند. ۳ هزار نفر از اسرای عراقی نیز بدون اعلام قبلی در ایران ماندگار شدند.

مدیرکل امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: ۲۰ هزار نفر از اسرای عراقی را باسواد کردیم، ۶۰۰ نفر را حافظ قران و ۱۱ هزار عمل جراحی نیز برای آن‌ها توسط کشور ایران انجام شد که این نوع ارتباط با اسرا، قابل مقایسه با ارتباط عراقی‌ها با اسرای ما نبود.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *