اصفهان با زاینده‌رود زنده است/ اتفاقات خوبی برای جاری شدن آب در پیش است

|

فهرست مطالب

به گزارش خبرگزاری مجله آرونو، مجید نادرالاصلی امشب _چهارشنبه هجدهم مهر_ به مناسبت روز زاینده‌رود در جمع اساتید و فعالان محیط‌زیست اظهار کرد: اصفهان زنده می‌ماند در صورتی که زاینده رود آن زنده باشد.

وی افزود: امیدواریم تلاش‌ها و اقدامات خوبی که پس از گذشت دو دهه در این دوران انجام شده است، امیدآفرینی قابل توجهی را به همراه داشته باشد.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد: به لطف خدا با تلاش‌های صورت گرفته امیدوار هستیم اقدامات انجام شده به زودی ثمر دهد و نیاز است مردم و فعالان حوزه محیط‌زیست از این فعالیت‌ها حمایت کنند.

نادرالاصلی با اشاره به طرح انتقال آب ادامه داد: در حدود یک سال اخیر اتفاقات خوبی برای طرح انتقال آب جنوب استان اصفهان با نگرش به سهم اصفهان و شهرهای مسیر رودخانه رقم خورد و در تلاش هستیم آب با کیفیت را در رودخانه به جریان بیندازیم.

وی با اشاره به اینکه برخی از فعالان و مسئولان حوزه محیط‌زیست و حوزه کشاورزی از این طرح بازدید کردند، خاطرنشان کرد: در مدت زمان کمتر از یک سال می‌توان اقداماتی درخور شأن مردم اصفهان انجام داد و نتایج بسیار خوبی را از آن دریافت کرد.

عضو شورای شهر اصفهان اضافه کرد: اگر مطالبه مسئولان و فعالان محیط‌زیست واحد و یکسان باشد، با وجود خیل عظیم مردم فهیم و نجیب اصفهان، می‌توانیم حق مردم اصفهان را استیفاء کنید؛ همچنین مردم و فعالان این حوزه مطالبه‌گر باشند و مسائل مربوطه را پیگیری کنند و مطمئن باشید اتفاقات بسیار خوبی در آینده نزدیک برای جاری شدن زاینده‌رود در پیش است.

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *