اشتغالزایی ۶۲۶ نفر با پرداخت ۱۶۳ میلیارد تومان تسهیلات

|

فهرست مطالب

 محمد آذر پناه از ابتدای ارسال بخشنامه پرداخت تسهیلات 3 هزار میلیاردی تاکنون به تعاونی های استان تهران مبلغ 163 میلیارد تومان به 21 طرح تعاونی پرداخت شده است گفت:بخش تعاون از ظرفیت‌های بسیار خوبی برخوردار است که از طریق آن بسیاری از ایده‌های کسب و کار ظهور و بروز می‌یابد.

وی با بیان این که این میزان تسهیلات برای 626 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی ایجاد کرده است، بیان کرد: رویکرد و اولویت ما در سال 1403 در پرداخت تسهیلات، تعاونی های دانش بنیان هستند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران افزود: معافیت های بیمه ای، مالیاتی و پرداخت تسهیلات مهم ترین مزیت های نسبی ثبت شرکت های تعاونی است و با توجه به شعار سال، تلاش می شود روند خدمات دهی در این حوزه نیز ارتقا یابد. محوریت فعالیت و ارائه تسهیلات یاد شده در حوزه تعاون،در بخش های صنعت، کشاورزی، مسکن، آموزشی، گردشگری، بهداشتی ، خدماتی و سایر شرکت تعاونی بوده است.

آذر پناه به نقش صندوق ضمانت تعاون در روند پرداخت تسهیلات اشاره کرد و گفت:درراستای شکل گیری،توانمندسازی، توسعه و ترویج شرکت های تعاونی 85 میلیارد تومان توسط صندوق ضمنانت سرمایه گذاری بخش تعاون نیز ضمانت نامه صادر گردیده است.

 انتهای پیام/

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *