از هموار شدن مسیر ساخت مسکن تا شناسایی پیکر مطهر شهیدی که تا به حال گمنام بود

|

فهرست مطالب

ندا شهسواری در تنیس روی میز و آرین سلیمی در رشته تکواندو، دو ورزشکاری هستند که به همراه احسان امینی مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان سی‌وسومین دوره رقابت‌های المپیک را تجربه خواهند کرد.

شهسواری بانوی اول پینگ‌پینگ ایران سومین المپیک خود را تجربه خواهد کرد و پرچمدار کاروان ۴۰ نفره ورزشکاران کشورمان در بزرگ‌ترین رویداد ورزشی دنیا خواهد بود تا بعد از علی مظاهری دومین ورزشکار کرمانشاهی باشد که به این افتخار دست پیدا می‌کند.

شهسواری تنها بانوی پینگ‌پینگ باز ایرانی در مسابقات المپیک ۲۰۲۴ است، وی همچنین در رقابت‌های ۲۰۱۲ لندن انگلیس و ۲۰۱۶ ریودوژانیرو برزیل هم حضور داشت.

آرین سلیمی دیگر ورزشکار کرمانشاهی حاضر در مسابقات المپیک است که اولین حضور خود را در بزرگ‌ترین رویداد ورزشی دنیا در رشته تکواندو تجربه می‌کند، سلیمی که نماینده وزن ۸۰+ کیلوگرم کشورمان خواهد بود روز شنبه ۲۰ مرداد و در یک روز مانده به پایان رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ رقابت خود را با جدال برابر تکواندوکار کشور ازبکستان آغاز خواهد کرد.

در کشتی آزاد نیز که تیم کشورمان با ۵ کشتی گیر در رقابت‌های المپیک حضور پیدا می‌کند، احسان امینی از قهرمانان سابق کشتی و اهل کرمانشاه یکی از مربیان این تیم خواهد بود.

مسابقات کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۴ پاریس از ۱۸ تا ۲۱ مرداد برگزار خواهد شد؛ سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک از پنجم تا بیست‌ویکم مرداد با حضور ۱۰ هزار و ۵۰۰ ورزشکار از سراسر جهان و در ۳۲ رشته ورزشی برگزار خواهد شد.

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *