از موفقیت در حوزه درمان با سلول‌های بنیادی تا تدوین آئین‌نامه جدید رتبه‌بندی معلمان

|

فهرست مطالب

علیرضا کاظمی، وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به تدوین آئین نامه جدید رتبه بندی معلمان بیان کرد: انتظار می‌رود پایش آئین‌نامه رتبه‌بندی قبلی و تدوین آئین‌نامه جدید با سرعت و دقت پیگیری شود.

وی با تاکید بر استقرار رتبه‌بندی برای فاقدان و نو استخدامی‌ها و با اشاره به لایحه بودجه سال آینده افزود: در این مسیر باید تمام نیازها به سرعت احصا و حداقل ۵۰ درصد پاداش بازنشستگی فرهنگیان در سال جاری و سال آینده در بودجه گنجانده شود تا پرداخت‌ها به روز شود.

وزیر آموزش‌وپرورش با ارائه گزارشی از دیدارهای اخیر و نشست شورای عالی به ریاست رئیس جمهوری بیان کرد: در تمام دیدارها و نشست‌ها تأکید کردم که سیاست کلان در آموزش‌وپرورش ارتقای جایگاه نظام تعلیم و تربیت است و این ارتقا به نقشه راه نیاز دارد.

کاظمی اضافه کرد: برای دومین بار در ۱۱ سال اخیر جلسه شورای عالی آموزش‌وپرورش با حضور رئیس جمهور برگزار شد و این رویکرد بازتاب‌های خوبی داشته است، این امر در مسیر پیش‌رو منجر به رفع بسیاری از مسائل آموزش‌وپرورش خواهد شد.

وی خروجی جلسه بعد از نشست شورای عالی آموزش‌وپرورش را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بعد از این نشست، رئیس جمهوری اعلام آمادگی کرد که مشکل فضاهای آموزشی کشور را بر اساس نیازمندی‌ها و طرح و برنامه‌های اعلامی حل و فصل کند.

وزیر آموزش‌وپرورش ادامه داد: باید مسائل و نیازمندی‌های آموزش و پرورش را احصا و سازماندهی کنیم تا با طراحی متقن و دقیق از سایر دستگاه‌ها و نهادها مطالبه کنیم.

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *