از فراخوان اعزام مشمولان پایه خدمتی آبان تا پایانی بر قدرت‌نمایی اراذل و اوباش

|

فهرست مطالب

به گزارش خبرگزاری مجله آرونو، در بسته خبری انتظامی امروز به سراغ اقدامات پلیس برای به دام انداختن خاطیان، قاچاقچیان، ساماندهی معتادان متجاهر و ارتقای امنیت اجتماعی استان اصفهان رفتیم که جزئیات آن را در ادامه می‌خوانید.

فراخوان اعزام مشمولان پایه خدمتی آبان ماه ۱۴۰۳

اکبر معادلی، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: مشمولانی که دارای برگ اعزام به تاریخ روز _سه‌شنبه یکم آبان_ هستند باید رأس ساعت ابلاغی در برگ اعزام خود در محل جدید اعزام به آدرس اصفهان – تاکسیرانی- جنب ورزشگاه نقش جهان- سالن سرپوشیده ۲۵ آبان حضور یابند.

وی افزود: مشمولان دقت کنند که هنگام اعزام اصل مدارک مورد نیاز شامل برگ اعزام، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون مننژیت و دوگانه، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص متأهلین، پدر نظامی شاغل یا وابسته، گواهی فوت والدین، جانبازان و خانواده درجه یک شهدا را همراه خود داشته باشند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: حضور نیافتن به موقع مشمولان در زمان و محل تعیین شده، غیبت محسوب می‌شود و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آن‌ها برخورد خواهد شد.

از فراخوان اعزام مشمولان پایه خدمتی آبان تا پایانی بر قدرت‌نمایی اراذل و اوباش

دستگیری ۸ متهم متواری و کشف ۶ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه

حسین بساطی، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار کرد: مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور با هدف دستگیری متهمان متواری در سطح حوزه استحفاظی شهرستان اجرایی شد.

وی افزود: مأموران پلیس حاضر در این طرح موفق شدند با رصد اطلاعاتی و با فعالیت دقیق و میدانی خود هشت نفر از متهمان متواری مراجع قضائی را شناسایی و در چند عملیات دستگیر کنند و برای انجام اقدامات قانونی لازم به مرجع قضائی مربوطه تحویل دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خاطرنشان کرد: در این طرح همچنین پنج دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد که با شناسایی مالباختگان اقدامات لازم برای تحویل این وسایل نقلیه به آنان در حال انجام است.

دستبند پلیس بر دستان محکوم متواری

نعمت خلیلی، فرمانده انتظامی شهرستان برخوار اظهار کرد: در پی صدور دستور قضائی مبنی بر دستگیری محکومی متواری که در امر کلاهبرداری فعالیت داشته است، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی کلانتری ۱۳ با بررسی دقیق متوجه شدند متهم با صدور چک بلامحل، در یکی از سایت‌های واسطه‌گر در فضای مجازی اقدام به خرید احشام می‌کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار تصریح کرد: طی تحقیقات به عمل آمده و اقدامات میدانی گسترده، در نهایت محل اختفای متهم متواری شناسایی و وی در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر و با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی لازم به مرجع قضائی تحویل شد.

از فراخوان اعزام مشمولان پایه خدمتی آبان تا پایانی بر قدرت‌نمایی اراذل و اوباش

پایانی بر قدرت نمایی اراذل و اوباش در فلاورجان

مرتضی هادیان، فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان اظهار کرد: طرح‌های امنیت محله محور با هدف پیشگیری از جرایم، ارتقای امنیت و افزایش احساس آرامش فردی و اجتماعی، شناسایی و برخورد با اراذل و اوباش توسط مأموران انتظامی کلانتری ۱۵ این فرماندهی به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح که با هماهنگی مرجع قضائی انجام شد، یک نفر از اراذل و اوباش شناسنامه‌دار سطح دو شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: فرد دستگیر شده دارای سوابق متعددی از قبیل اخلال در نظم عمومی، قدرت نمایی با سلاح سرد، نزاع و درگیری و شرب خمر بود که با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

هادیان با تاکید بر برخورد مقتدرانه پلیس با هرگونه رفتار مجرمانه و برهم زننده آرامش مردم خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

دستگیری سارق ۲۰ فقره کابل مخابراتی

غلامرضا براتی، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت کابل مخابراتی از مقابل منزلشان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از بررسی دقیق محل‌های وقوع سرقت با انجام اقدامات علمی و تخصصی رد پای فردی که در این سرقت‌ها دست داشت را به دست آوردند و طی هماهنگی با مرجع قضائی وی را در یک عملیات هماهنگ دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با بیان اینکه متهم به ۲۰ فقره سرقت کابل‌های مخابراتی از مقابل منازل مردم اعتراف کرده است، خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و فرد مذکور با شکایت شاکیان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *