از رونمایی‬ کیت ژنتیک ۳۲ جایگاهی تا افتتاح بیش از ۱۱۰۰ مسکن ملی در قزوین

|

فهرست مطالب

محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه موتور عدالت آموزشی با خیران مدرسه‌ساز اجرایی خواهد شد، اظهار کرد: عملیات ساخت هزار کلاس درس خیرساز در استان اصفهان از هفتم تیر آغاز خواهد شد.

وی پیرامون اینکه عملیات اجرایی پروژه عظیم و ارزشمند احداث ۱۰۰۰ کلاس درس خیرساز در اصفهان به دست خیران مدرسه‌ساز در استان اصفهان کلید خواهد خورد، افزود: ۶۰ مدرسه شش کلاسه نیز که طی تفاهم‌نامه اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، مجمع خیران مدرسه‌ساز ساخته خواهد شد نیز جزئی از عملیات احداث هزار کلاس درس است و هم‌زمان با آغاز این طرح کلنگ‌زنی خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: این برنامه به صورت متمرکز و نمادین در یکی از مدارس استان آغاز خواهد شد و مراسم کلنگ‌زنی هم‌زمان در نواحی و مناطق چهل‌ویک‌گانه اصفهان نیز اجرایی خواهد شد.

ابراهیمی پیرامون اینکه ساخت مدرسه ویژگی خاصی دارد، افزود: در مدرسه انسان ساخته می‌شود، بنابراین هم بنای مدرسه و هم کار مدرسه خیر است، مدرسه ساختن در میان ساخت تمام بناها خاص است؛ تکریم از واژه خیر و خیراندیشی است؛ واژه‌ای که در کنار معنی لغوی خود، فرهنگ، آموزه‌ای دینی و اخلاقی است و بسیاری از واژگان ادبیات و فرهنگ را در دل خود جای داده است.

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *