از آزادی ۱۷۰ هزار زندانی تا کسب نشان طلا در مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا

|

فهرست مطالب

پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به بمباران بیمارستان هلال‌احمر ایران در مرز لبنان و سوریه اظهار کرد: گزارش تمام اقدامات خلاف موازین بشردوستانه رژیم غاصب اسرائیل را جمع‌آوری و به دادستان بین‌الملل ارائه کردیم، این کار را برای جنایات این رژیم در غزه نیز انجام دادیم و ٨۶ کشور را همراه خود کردیم و در صدد هستیم برای لبنان این کار را با کشورهای بیشتری انجام دهیم.

وی درباره ویژگی‌های بیمارستان هلال‌احمر که مورد تجاوز رژیم غاصب قرار گرفته است، افزود: این بیمارستان ۵۶ تخت خواب و تمام بخش‌های بیمارستانی همچون CCU, ICU و اتاق‌های جراحی را داشت و آماده بهره‌برداری بود که مورد اصابت قرار گرفت.

رئیس جمعیت هلال‌احمر از تجهیز یک بیمارستان جدید دیگر که با فاصله ۴٠ کیلومتری از این بیمارستان قرار دارد خبر داد و عنوان کرد: در حال تجهیز این بیمارستان هستیم و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

کولیوند از ثبت‌نام بیش از ۸ هزار متخصص برای اعزام به لبنان خبر داد و اضافه کرد: در حال حاضر در حال ثبت‌نام و ساماندهی این افراد برای اعزام هستیم، از همه مهم‌تر کمک‌های مردمی است که مردم به ۹۹۹۹۹ بانک ملی و کمک‌های غیرنقدی را به شعب هلال‌احمر در سراسر کشور تحویل دهند و هلال از راه‌های هوایی، زمینی و دریایی کمک‌ها را به مردم لبنان می‌رساند.

صعود نوشاد عالمیان با شکست رقیب چینی

صعود نوشاد عالمیان با شکست رقیب چینی

در مرحله یک‌شانزدهم نهایی مسابقات انفرادی مردان قهرمانی آسیا، نوشاد عالمیان به مصاف لیانگ جینگ کون، دارنده رتبه ۵ از چین رفت و موفق شد با نتیجه سه بر صفر حریف چینی خود را شکست دهد.

ملی‌پوش ایران که دارنده رنکینگ ۵۱ جهان است، در دور نخست این بازی توانست با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ حریف نامدار خود را شکست دهد، نماینده کشورمان در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر ۹ به پیروز دست پیدا کرد.

عالمیان در دور سوم در شرایطی که پنج بر یک از حریف خود پیش افتاد، حریف چینی وی بازی را به تساوی کشاند، هرچند که در پایان عالمیان با سرویس‌های ویرانگر خود ۱۵ بر ۱۳ پیروز شد تا در مجموع با نتیجه سه بر صفر این دیدار را به سود خود به پایان برساند.

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *