ارائه بیش از ۱۱ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان استان اصفهان

|

فهرست مطالب

نبی‌الله اله دادی در گفت‌وگو با خبرنگار مجله آرونو اظهار کرد: طی سال گذشته ۱۱ هزار و ۶۶۶ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان و نیازمندان استان اصفهان ارائه شده است و قرض‌ الحسنه به عنوان یک فرهنگ دیرینه و زنده باید گسترش یابد.

وی افزود: مساعدت خیران و نیکوکاران نه تنها این امر پسندیده در جوامع اسلامی را ترویج می‌کند، بلکه به افزایش عزت نفس، اشتغال آفرینی، رفع نیاز بیماران تحت حمایت، تقویت زیرساخت‌های آموزشی برای فرزندان خانواده‌های نیازمند و تأمین مسکن محرومان کمک می‌کند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به اینکه بیش از ۲۰۰ نیکوکار در طرح‌های صندوق امداد ولایت مشارکت داشته‌اند، تصریح کرد: طی پنج ماه نخست سال جاری، در صندوق امداد ولایت برای کمک به نیازمندان در زمینه‌های اشتغال، مسکن، درمان، حمایتی و فرهنگی، بیش از ۴۱۴۰ فقره تسهیلات با اعتباری بالغ بر ۸۹ میلیارد و ۵۱۶ میلیون تومان پرداخت شده است.

اله دادی ادامه داد: با هدف ترویج فرهنگ قرض‌ الحسنه و خدمات‌رسانی هر چه بهتر به مددجویان و نیازمندان واجد شرایط، اجرای طرح‌هایی از جمله مسئولیت اجتماعی، هم‌افزایی و قرض ماندگار، در دستور کار این صندوق قرار دارد.

وی گفت: خیرانی که قصد کمک به نیازمندان را دارند با استفاده از طرح قرض ماندگار، مبلغ مورد نظر خود را در اختیار صندوق قرار می‌دهند تا علاوه بر برخورداری از اجر دنیوی و اخروی، مبلغ واریزی به صورت دائمی در چرخه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان مورد استفاده قرار گیرد.

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *