به گزارش خبرگزاری مجله آرونو، معاون فناوری اطلاعات بانک ملت گفت: از مشتریان بانک ملت به دلیل اختلال زیرساختی عذرخواهی میکنم.
وی افزود: از حدود ساعت 12:40 این مشکل پیش آمده و همکاران بهشدت مشغولند که مشکل در اسرع وقت حل شود.
انتهای پیام/
|
به گزارش خبرگزاری مجله آرونو، معاون فناوری اطلاعات بانک ملت گفت: از مشتریان بانک ملت به دلیل اختلال زیرساختی عذرخواهی میکنم.
وی افزود: از حدود ساعت 12:40 این مشکل پیش آمده و همکاران بهشدت مشغولند که مشکل در اسرع وقت حل شود.
انتهای پیام/
_______________ ______
_______________ ______
مجله آرونو بیشتر در زمینه های خبری فعالیت دارد و اخبار مرتبط با کسب و کارها می باشد.
برای درج اخبار کسب و کار شما علاقه مندیم تا همکاری طولانی مدت رو تجربه کنیم و خوشنود از این ماجرا هستیم.
برای درج رسانه ها از بخش تبلیغات سایت اقدام نمایید.
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت برای مجله خبری آرونو محفوظ است 2020