اجرای ۶۳۴ طرح امنیت محله محور در استان اصفهان

|

فهرست مطالب

به گزارش خبرگزاری مجله آرونو و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، بهزاد ثابت راسخ اظهار کرد: طرح امنیت محله محور یکی از طرح‌هایی است که به منظور شناسایی جرایم و پیشگیری از وقوع آنها در محلات توسط کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها هر محله اجرایی می‌شود و تاکنون نیز تأثیرات خوبی داشته است.

وی افزود: در این راستا رؤسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها موظف هستند نسبت به برگزاری جلسه محله محور با معتمدان، متنفذان، کسبه، روحانیون و ائمه جماعات، بازنشستگان نظامی و انتظامی، اصناف و ورزشکاران در سطح محلات اقدام و مشکلات آن محله را بررسی و سپس متناسب با وضعیت موجود، طرح‌های امنیت محله محور را اجرایی کنند.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: رؤسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها باید از ظرفیت مؤسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی انتظامی، یگان‌های حفاظت از دستگاه‌های دولتی و پلیس‌های افتخاری برای پیشگیری از جرایم و ارتقای امنیت در محله‌ها استفاده کنند.

ثابت راسخ گفت: در دو ماه اول سال جاری در ۶۳۴ محله طرح امنیت محله محور اجرایی و در این راستا ۷۷۲ سارق، ۳۴ شرور، ۲ هزار و ۱۳۳ نفر معتاد، ۲۶۹ نفر قاچاقچی کالا و ۵۷۹ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف ۸۵۸ فقره سرقت اظهار داشت: در این طرح‌ها ۱۱۳ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر، ۸۶ قبضه اسلحه جنگی و شکاری و ۳۳۳ قبضه سلاح سرد نیز کشف شده است.

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *