اجرای احکام قضایی قطعی معطل نماند

|

فهرست مطالب

به گزارش خبرگزاری مجله آرونو از قزوین، حجت‌الاسلام علی مصطفوی‌نیا عصر امروز _یکشنبه سیزدهم خرداد_ در حاشیه بازدید از دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین اظهار کرد: با توجه به دستور رئیس قوه قضائیه خطاب به کلیه مقامات و مسئولان قضائی در سراسر کشور، باید هرچه سریع‌تر پرونده‌های مسن و معوق موجود در دستگاه قضائی که یکی از اولویت‌های مهم ما است، تعیین تکلیف شده و در سرلوحه کاری تمامی همکاران قضائی استان قزوین قرار بگیرد.

وی ضمن بررسی نحوه رسیدگی به پرونده‌های مسن و معوق در دادسرا گفت: باید نسبت به رسیدگی پرونده‌های مسن و معوق در شعب اجرای احکام اهتمامی ویژه صورت گیرد تا هیچ حکم قطعی قضائی بدون دلیل موجه معطل اجرا نماند.

در ادامه این بازدید، حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین ضمن ارائه گزارشی از فرآیند رسیدگی به پرونده‌های مسن و معوق تصریح کرد: در راستای تعیین تکلیف پرونده‌های مسن و معوق کارگروه ویژه‌ای به همین منظور در دادسرا تشکیل شده و اقدامات خوبی سال گذشته در این زمینه صورت گرفته است.

وی ابراز امیدواری کرد: تا پایان تابستان پرونده‌های مسن و معوق دادسرای عمومی و انقلاب قزوین کاهش چشمگیری داشته باشد. در حال حاضر ۶ شعبه اجرای احکام عمومی، دو شعبه اجرای احکام انقلاب ،۱۳ شعبه بازپرسی و ۹ شعبه دادیاری در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین فعال است.

به گزارش مجله آرونو، حجت‌الاسلام مصطفوی‌نیا، رئیس کل دادگستری استان قزوین در این بازدید که به همراه تعدادی از معاونین صورت گرفت ضمن بازدید از واحدهای دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین با تعدادی از قضات، کارکنان و اربابان رجوع هم گفتگو کرد.

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *