آمادگی مدیریت شهری برای تهاتر مدارس کاشی آبی تهران

|

فهرست مطالب

رئیس شورای شهر تهران از تهیه دوباره یک طرح برای کاهش سهم تهران از محل مالیات بر ارزش افزوده در مجلس خبر داد.

به گزارش آرونو ، مهدی چمران در واکنش به سخنان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، گفت: از شما می‌خواهیم که درخواست‌های خود را به صورت مکتوب به شورای شهر ارائه کنید تا بتوانیم نسبت به پیگیری آن اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه تهران از خیلی از مسائل عقب است، افزود: نه تنها شهر تهران بلکه استان تهران به دلیل پایتخت بودنشان از مسائل زیادی عقب هستند. مثلا در حوزه مالیات می‌بینیم که ۶۰ درصد مالیات در شهر تهران پرداخت می‌شود اما کمترین بودجه به تهران تخصیص داده می‌شود.

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه دوستان‌مان در شورای شهر تهران با خبر باشند که باز هم در مورد مالیات بر ارزش افزوده طرحی توسط نمایندگان در مجلس تهیه شده که سهم تهران را از این محل کاهش دهند، گفت: اعلام شده که سهم شهرهای کوچک از محل مالیات بر ارزش افزوده کم است پس باید افزایش یابد اما دقت داشته باشید که سهم تهران از این محل به نسبت جمعیت تعیین شده و اگر بخواهد کاهش یابد غیر عادلانه است.

وی با بیان اینکه ما زمین آموزشی در طرح جامع نداریم، چرا که هر کجا را کاربری آموزشی تعیین کردیم، ادامه داد: آموزش و پرورش اعلام کرد که توان خرید ندارد، پس در راستای حل مشکل مردم در شورای عالی، کاربری آموزشی را حذف کرده و اعلام کردند که هر وقت آموزش و پرورش زمین خواست می‌تواند آن را بخرد.

چمران افزود: در مورد تعیین تکلیف مدارس کاشی آبی نیز ما آمادگی داریم که در راستای پرداخت طلب‌های دولت از شهرداری آن را تهاتر کنیم و در حساب و کتاب‌ها لحاظ شود.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *