آسمان کدام استان‌ها آخر هفته بارانی است؟

|

فهرست مطالب

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار مجله آرونو با اشاره به آخرین پیش‌بینی وضعیت جوی کشور اظهار کرد: امروز در ارتفاعات جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان و شرق فارس، در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک رخ می‌دهد.

وی افزود: جمعه در استان گیلان، غرب مازندران و ارتفاعات شرق اردبیل و در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات شمال و شرق هرمزگان، جنوب غرب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان، رگبار، رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: شنبه در سواحل دریای خزر، اردبیل، شمال و شرق آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، ارتفاعات مرکز و جنوب کرمان، شمال هرمزگان و شرق فارس نیز رگبار باران انتظار می‌رود.

ضیائیان ادامه داد روزهای یکشنبه و دوشنبه در سواحل دریای خزر، شمال آذربایجان غربی، شمال و شرق آذربایجان شرقی، اردبیل و شمال خراسان شمالی، رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد رخ خواهد داد.

وی گفت: روزهای شنبه و یکشنبه در ساعت بعد از ظهر و اوایل شب برای استان‌های قزوین، البرز، تهران و شرق سمنان، وزش باد به نسبت شدید و در مناطق مستعد پدیده‌ای گردوخاک دور از انتظار نیست.

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *