آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۲۳ خرداد / ترافیک سنگین در بومهن – تهران

|

فهرست مطالب

به گزارش خبرگزاری مجله آرونو، آخرین وضعیت راه‌های کشور تا امروز _چهارشنبه بیست‌وسوم خرداد_ به شرح زیر است:

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی

ترافیک سنگین در محور قدیم بومهن – تهران محدوده جاجرود

تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت)

محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها

ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده‌های پل فردیس، مهرویلا و کردان

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک و محدوده وردآورد

ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران در برخی مقاطع

محورهای مسدود

محورهای مسدود غیرشریانی:

۱- هشتگرد – طالقان

۲- کمربندی جدید خرانق – یزد

۳- یزد – دربید

۴- چاهان – زرآباد

محور دارای انسداد فصلی:

۱- پونل – خلخال

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار مجله آرونو با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت آینده در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان رضوی و بعضی مناطق خراسان شمالی، ابرناکی و بارش پراکنده، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: پنجشنبه بارش در شمال غرب تشدید می‌شود و به استان‌های زنجان، قزوین، کردستان، همدان، مرکزی، البرز، تهران، قم، شمال سمنان، ارتفاعات البرز در مازندران، غرب اصفهان و بعضی مناطق شمال خراسان رضوی و خراسان شمالی نیز کشیده خواهد شد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: در بعضی مناطق یزد و کرمان، احتمال وقوع رعد و برق و بارش خفیف وجود دارد و جمعه بارش در آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، همدان، مرکزی، غرب اصفهان، سواحل دریای خزر، ارتفاعات کرمان و شمال استان‌های سمنان، چهارمحال و بختیاری و فارس ادامه خواهد داشت.

ضیائیان ادامه داد: شنبه و یکشنبه بارش پراکنده علاوه بر مناطق ذکر شده در استان‌های آذربایجان غربی و کردستان رخ خواهد داد، امروز در شرق و جنوب غرب، جنوب، پنجشنبه در شرق، شمال شرق، مرکز، جنوب و جنوب غرب، جمعه تا شنبه در شرق، شمال شرق و مرکز کشور، وزش باد شدید رخ خواهد داد و در مناطق مستعد با گرد و خاک همراه خواهد بود؛ همچنین طی سه روز آینده شرق دریای عمان، پنجشنبه و جمعه شرق خلیج‌فارس و تنگه هرمز مواج است.

وی تصریح کرد: وضعیت کنونی هوای اهواز به‌عنوان گرم‌ترین مرکز استان کشور، صاف همراه با غبار صبحگاهی و وزش باد با بیشینه دمای ۴۶ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود که بیشینه دمای این منطقه طی پنج روز آینده بین ۴۶ و ۴۷ درجه سانتی‌گراد متغیر خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: وضعیت کنونی آسمان تهران، صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک با بیشینه ۳۶ و کمینه ۲۴ درجه سانتی‌گراد است که طی روزهای آینده بیشینه دمای این مرکز استان، ۳۶، ۳۵، ۳۳ و ۳۵ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

ضیائیان خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، صاف، قسمتی ابری، گاهی وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک با بیشینه ۳۹ و کمینه ۱۹ درجه سانتی‌گراد است و روز پنجشنبه، صاف، به‌تدریج افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و احتمال بارش پراکنده، همراه با گرد و خاک با بیشینه ۳۸ و کمینه ۲۰ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *