آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۲۱ خرداد / چالوس مسدود شد

|

فهرست مطالب

به گزارش خبرگزاری مجله آرونو، آخرین وضعیت راه‌های کشور تا امروز _دوشنبه بیست‌ویکم خرداد_ به شرح زیر است:

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی

تردد از آزادراه تهران – شمال و محور چالوس مسیر (رفت و برگشت) از ساعت هفت تا ۱۹ ممنوع است.

تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت)

محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها

ترافیک سنگین در آزادراه تهران – کرج – قزوین محدوده بوستان جنگلی چیتگر، مهرویلا و کمالشهر

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک

ترافیک سنگین در آزادراه ساوه – تهران حدفاصل نسیم شهر تا دهشاد

ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع

آخرین وضعیت جوی محورهای کشور

بارش باران در بعضی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و کردستان

محورهای مسدود

محورهای مسدود غیرشریانی:

۱- هشتگرد – طالقان

۲- کمربندی جدید خرانق – یزد

۳- یزد – دربید

۴- رباط پشت بادام – بیاضه

۵- فنوج – کتیج – رمشک

۶- چاهان – زرآباد

محور دارای انسداد فصلی:

۱- پونل – خلخال

محدودیت‌های تردد

انسداد مسیر

۲۰ خرداد

ساعت ۱۲:۳۰

استان مازندران

محور چالوس (مسیر رفت و برگشت)

به دلیل کوچ فصلی و تردد احشام از سطح سواره رو محور مذکور در روز دوشنبه مورخ ۲۱ خرداد از ساعت ۷:۰۰ تا ۱۹:۰۰ مسدود خواهد شد.

به دلیل انسداد فوق، کارگاه جاده‌ای در محور هراز و انسداد مربوطه در روز دوشنبه این هفته لغو می‌شود.

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار مجله آرونو با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، همدان، مرکزی، شمال غرب اصفهان، قم، زنجان، گیلان، قزوین و ارتفاعات البرز مرکزی، شاهد رگبار، رعد و برق و وزش باد موقتی، در مناطق مستعد گرد و خاک و بارش تگرگ خواهیم بود.

وی افزود: سه‌شنبه در شمال غرب کشور، استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی، بعضی نقاط استان‌های کردستان، همدان، مرکزی، قم، غرب و جنوب اصفهان و شمال فارس، رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: چهارشنبه در شمال غرب کشور، ارتفاعات و دامنه‌های البرز، شمال شرق کشور و ارتفاعات هرمزگان و پنجشنبه علاوه بر مناطق ذکر شده در سواحل دریای خزر، مناطقی از استان‌های مرکزی، قم، قزوین، البرز، تهران، شمال سمنان، اصفهان، شمال فارس، کرمان و شمال هرمزگان، رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در بعضی نقاط، گرد و خاک انتظار می‌رود.

ضیائیان ادامه داد: از امروز تا چهارشنبه در بعضی نقاط واقع در غرب کشور، دامنه‌های جنوبی البرز، شرق، جنوب شرق و بعضی نقاط در مرکز کشور، وزش باد شدید و در نقاط مستعد، گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه، شرایط برای تشکیل گرد و خاک در کشور عراق و نفوذ آن به نوار غربی کشور مهیا خواهد بود و از امروز تا سه‌شنبه شمال خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: وضعیت کنونی هوای اهواز به‌عنوان گرم‌ترین مرکز استان کشور، صاف تا کمی ابری همراه با غبار رقیق و وزش باد با بیشینه دمای ۴۶ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود که بیشینه دمای این منطقه روز پنجشنبه به ۴۵ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

ضیائیان ادامه داد: وضعیت کنونی آسمان تهران، کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها ورزش باد شدید با بیشینه ۳۷ و کمینه ۲۶ درجه سانتی‌گراد است که دمای هوای این مرکز استان تا پنجشنبه ۳۷ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، صاف اواسط روز افزایش ابر و گاهی وزش باد با بیشینه ۳۶ و کمینه ۱۶ درجه سانتی‌گراد است و روز سه‌شنبه، صاف از بعد از ظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد با بیشینه ۳۶ و کمینه ۱۵ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *