آخرین مهلت بارگذاری مدارک معلمان فاقد ارتقای رتبه‌بندی تمدید شد

|

فهرست مطالب

به گزارش خبرگزاری مجله آرونو و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، مهران اسدی با اشاره به ماده ۵ آئین‌نامه اجرایی رتبه‌بندی معلمان و مصوبات هیئت ممیزه و کارگروه مرکزی اجرایی نظام رتبه‌بندی اظهار کرد: بر اساس این مصوبات، معلمانی که در ارزیابی اولیه موفق به کسب رتبه نشدند، می‌توانند مجدد مورد ارزیابی قرار گیرند و رتبه استحقاقی را دریافت کنند.

وی افزود: تمام مشمولان که تا سی‌ویکم اردیبهشت ۱۴۰۳ حداقل یکسال از زمان تأیید نهایی مرحله اول رسیدگی به پرونده آن‌ها در هیئت ممیزه گذشته و در کارنامه رتبه‌بندی آنان وضعیت مشمول مزایا (عدم احراز رتبه)، فاقد رتبه یا عدم احراز رتبه درج شده باشد، می‌توانند در این فرایند شرکت کنند.

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: ملاک عمل، رتبه درج شده در کارنامه رتبه‌بندی افراد در صفحه شخصی آنها در سامانه My.medu.ir است، بنابراین فقط پرونده‌هایی که فرایند رسیدگی آن‌ها به پایان رسیده و مورد تأیید نهایی هیئت ممیزه قرار گرفته است، مشمول ارزیابی مجدد خواهد شد. معلمان شاغل در تاریخ سی‌ویکم اردیبهشت ۱۴۰۳ مجاز به شرکت در این ارزیابی مجدد هستند.

وی پیرامون زمان و نحوه بارگذاری مدارک، گفت: از بیستم خرداد ۱۴۰۳ به مدت یک ماه، فرصت برای بارگذاری مدارک و مستندات در سامانه My.medu.ir فراهم شده است. تاریخ صدور یا اجرای فعالیت‌های مشمولان باید حداکثر تا سی‌ویکم اردیبهشت ۱۴۰۳ باشد و مدارک مربوط به بعد از این تاریخ پذیرفته نخواهد شد.

اسدی با بیان اینکه افراد در بازه زمانی مقرر با مراجعه به سامانه My.medu.ir و بخش نتیجه رتبه‌بندی نسبت به بارگذاری مدارک و مستندات خود اقدام کنند، خاطرنشان کرد: راهنمای کامل بارگذاری مدارک و امتیازات مرتبط با هر مدرک در سامانه درج شده است، بنابراین توصیه می‌شود متقاضیان با مطالعه دقیق راهنما، خود نسبت به بارگذاری مدارک اقدام کنند. این فرصت تمدید نخواهد شد و پس از پایان مهلت مقرر، امکان بارگذاری هیچ مدرکی وجود ندارد.

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *