تصویب بهای خدمات استفاده از مراکز خدماتی خرید و فروش خودروی شهرداری تهران

|

فهرست مطالب

لایحه تعیین بهای خدمات استفاده از مراکز خدماتی-مراکز همگانی خرید و فروش خودرو شهرداری تهران با حداکثر آرا به تصویب رسید.

به گزارش آرونو ، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیست و دومین جلسه علنی این شورا بررسی لایحه تعیین بهای خدمات استفاده از مراکز خدماتی-مراکز همگانی خرید و فروش خودروی شهرداری تهران را در دستور کار داشتند که در همین راستا سعید بیگی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: این اولین بار است که چنین لایحه ای در شورا به تصویب می رسد. با توجه به اعلام عمومی لایحه شورا، موارد شفاف سازی خواهد شد و تلاش کرده‌ایم رقم ۲۵ درصدی را در این موضوع مورد توجه قرار دهیم.

وی افزود: در سال جاری تعداد خودروهای ورودی به این مراکز ۱۳۸ هزار دستگاه بوده و تعداد مراجعین ۷۸ هزار نفر. همچنین تعداد قولنامه های صادر شده ۱۲ هزار فقره بوده که ۱۷ هزار مورد کارشناسی در این راستا انجام شده است.

به گزارش آرونو ، نهایتا پس از بحث و بررسی، اعضای شورای شهر تهران لایحه «تعیین بهای خدمات استفاده از مراکز خدماتی-مراکز همگانی خرید و فروش خودرو شهرداری تهران» را با حداکثر آراء موافق به تصویب رساندند.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *