از تولید داخلی لیزر فیبری در ایران تا برداشتن گام‌های اولیه رفع ناترازی برق

فهرست مطالب

امیرحسین قزوینی، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تحول سازمانی صندوق بازنشستگی کشوری اظهار کرد: با توجه به سرعت تحولات فناوری و نیاز به پاسخگویی سریع، شفاف و دقیق به بازنشستگان، صندوق بازنشستگی کشوری با بهره‌گیری از توانمندی‌های داخلی، سامانه چت‌بات هوش مصنوعی را طراحی و اجرا کرده است که این ابزار نوین، مانند یک مشاور هوشمند، به صورت شبانه‌روزی و لحظه‌ای به سوالات بازنشستگان پاسخ می‌دهد و ابهامات آنها را برطرف می‌کند.

وی افزود: چت‌بات صندوق به گونه‌ای طراحی شده که بازنشستگان بتوانند مانند گفت‌وگو با یک کارشناس انسانی، سوالات خود را در حوزه‌های مختلف از جمله خدمات رفاهی، بیمه‌ای، وام‌ها و طرح‌های حمایتی مطرح و پاسخ شفاف و دقیق دریافت کنند و این اقدام علاوه بر تسهیل دسترسی بازنشستگان به اطلاعات، موجب کاهش قابل توجه تماس‌های ورودی به مرکز ارتباط ۲۵۰۰ صندوق خواهد شد که در بعضی روزها به بیش از ۳ هزار تماس می‌رسد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تحول سازمانی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به توسعه سایر خدمات دیجیتال صندوق از جمله اپلیکیشن «صبا» و کارت شناسایی دیجیتال بازنشستگان خاطرنشان کرد: اپلیکیشن صبا با بیش از یک میلیون نصب فعال در اختیار بازنشستگان است و تلاش ما بر این است که این بستر را به یک پایگاه جامع و تعاملی برای ارائه انواع خدمات رفاهی، فنی و اطلاع‌رسانی به بازنشستگان تبدیل کنیم.

قزوینی گفت: کارت شناسایی دیجیتال نیز به‌زودی از طریق همین اپلیکیشن ارائه می‌شود تا بازنشستگان بدون نیاز به حمل کارت فیزیکی، در هر زمان و مکان بتوانند هویت خود را احراز کنند.

وی تأکید کرد: هدف اصلی ما ارتقای کرامت و رضایت بازنشستگان است و استفاده از فناوری‌های نوین، به‌ویژه هوش مصنوعی، گامی مهم در این مسیر به شمار می‌رود.

مرتبط نوشته ها

فال حافظ

استخاره آنلاین با قرآن

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ

قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ ﴿۱﴾ اللَّهُ الصَّمَدُ ﴿۲﴾ لَمْ يَلِدْ وَلَمْ يُولَدْ ﴿۳﴾ وَلَمْ يَكُن لَّهُ كُفُوًا أَحَدٌ ﴿۴﴾

سه مرتبه سوره اخلاص را بخوانید و دکمه بعدی را کلیک کنید.

تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *