گلایه عضو شورای شهر از خشک و قطع درختان یک بوستان در منطقه ۱۹

فهرست مطالب

عضو شورای اسلامی شهر تهران از خشک و قطع درختان در منطقه ۱۹ گلایه کرد.

به گزارش آرونو ، ناصر امانی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با پخش کردن یک فیلم در صحن شورا که نشان از قطع درختان یک بوستان در منطقه ۱۹ را داشت، اظهار کرد: این فیلم را یک طلبه از بوستان گلریز در مجاورت کارخانه سیمان در منطقه ۱۹ گرفته است.

وی با بیان این‌که هنوز علت خشک شدن و قطع درختان بررسی نشده است، گفت: برخی معتقدند که گردافشانی کارخانه سیمان باعث خشک شدن درختان شده و در این میان نیز برخی نسبت به قطع درختان اقدام کرده‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان این‌که قبل از این‌که فیلم‌ها در فضای مجازی پخش شود می‌بایست مدیر اداره ثبت یا شهردار ناحیه به بوستان به این بزرگی سر می‌زدند و در مورد تاثیر کارخانه سیمان بر روی خشک شدن درختان بررسی می‌کردند، ادامه داد: گویا دست‌هایی در کار است که می‌خواهند درخت‌ها را خشک کرده و از بین ببرند و بعد از تبدیل کردن این بوستان به زمین اقداماتی را انجام دهند.

امانی اضافه کرد: شب گذشته نیز از منطقه یک فیلمی برای من ارسال کردند که درخت‌ها در حال قطع شدن هستند اما فیلم را که برای شهردار منطقه ارسال کردم اعلام کرد که این ملک خصوصی است و شهرداری اجازه ورود ندارد البته چند بار به مالک هشدار داده شده است اما چه فایده؟خشک شدن درختان در حال تبدیل شدن به یک اپیدمی است.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

  • در جریان
  • دیدگاه‌ها
  • آخرین
تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *