گلایه اعضای شورای شهر به بازپس‌گیری لایحه شهرداری تهران

فهرست مطالب

بازپس‌گیری لایحه شهرداری درجلسه امروز شورای شهر تهران موجب گلایه اعضای شورای شهر شد.

به گزارش آرونو ، اعضای شورای شهر تهران بر اساس دستور جلسه امروز شورا قرار بود که لایحه شهرداری تهران در مورد اصلاحیه مصوبه نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی را مورد بررسی قرار دهند اما پیش از آغاز بررسی این دستور نماینده شهرداری نسبت به بازپس‌گیری لایحه پیشنهادی اقدام کرد و رسما درخواست بازپس‌گیری لایحه را به هیأت رئیسه تقدیم کرد که این مسئله موجب گلایه اعضای شورای شهر شد به گونه‌ای که آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در واکنش به این اقدام گفت:‌ لایحه از طرف شهرداری به شورای شهر آمده و ما در کمیسیون‌ها روزها با حضور کارشناسان متعدد این موضوع را بررسی کردیم و حتی کارشناسانی را از بیرون مجموعه دعوت کردیم تا همه ابعاد این لایحه بررسی شود؛ اما حالا می‌بینیم که به دلیل اختلاف نظر دوستان‌مان در شهرداری این لایحه پس گرفته می‌شود.

وی افزود: این معنا ندارد که ما ساعت‌ها و روزها وقت بگذاریم و لایحه را بررسی کنیم اما چون دو بخش شهرداری با هم اختلاف نظر دارند قبل از بررسی، لایحه را پس بگیرند. ما که بیکار نیستیم و بهتر است همان ابتدا تصمیم‌شان را بگیرند و بعد ما بررسی کنیم.

مهدی عباسی نیز در واکنش به این اقدام گفت:‌ دوستان‌مان در شهرداری بگویند که به چه علت این لایحه را پس گرفتند.

سروری در واکنش به این انتقادات گفت: نکات درستی را می‌گویید اما از آنجایی که شهرداری کتبا و رسما درخواست خود را داده باید بازپس‌گیری این لایحه را به رأی بگذاریم.

به گزارش آرونو ، نهایتا لایحه شهرداری تهران در مورد اصلاحیه مصوبه نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی پس گرفته شد.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *