کسورات معوق بازنشستگان کشوری پرداخت شد

کسورات معوق بازنشستگان کشوری پرداخت شد

با همکاری شرکت‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری و پرداخت بخشی از منابع مالی در قالب اعتبارات بودجه‌ای صندوق بازنشستگی از سوی سازمان برنامه و بودجه، کسورات معوق حقوق بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق تا پایان مهرماه ۱۴۰۱، برای واریز به حساب بانکها و سایر فروشندگان اعتباری به ذیحسابی دستگاه‌ها پرداخت شد.

به گزارش آرونو ، با اهتمام شرکتهای زیرمجموعه صندوق و با همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور، کسورات بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق که در ماه‌های اخیر با تاخیر روبرو شده بود، تا انتهای مهرماه ۱۴۰۱ پرداخت و تسویه شد و در صورت تامین منابع مالی از سوی سازمان برنامه و بودجه قابلیت پرداخت کسور معوق مربوط به آبان ماه نیز فراهم خواهد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به دلیل آغاز پرداخت سود اکثر شرکتها از نیمه دوم سال، کسورات بازنشستگان به دلیل کمبود منابع مالی و اعتبارات لازم با دوتا سه ماه تاخیر پرداخت می شد که این امر موجب نارضایتی عده زیادی از بازنشستگان شده بود. لازم به ذکر است، صندوق بازنشستگی کشوری درخواست تنخواه به همین منظور از سازمان برنامه و بودجه را پیگیری کرده بود که این مهم بنابر ملاحظاتی محقق نشد.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *