کاهش دما تا ۷ درجه در تهران

فهرست مطالب

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان کمی ابری تا نیمه‌ابری، انباشت آلودگی هوا در مناطق پرتردد شهری، بارش باران در اکثر مناطق استان و همچنین کاهش دما تا ۷ درجه پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش آرونو ، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و پیش‌یابی مدل‌های عددی وضعیت جوی استان طی امروز و فردا (۱ و ۲ دی) آسمان کمی تا نیمه‌ابری در مناطق پر تردد شهری با توجه به پایداری نسبی جو و عدم وزش باد قابل ملاحظه، ادامه شرایط انباشت آلودگی هوا و در بعضی ساعات غبار محلی برای مناطق مذکور پیش‌بینی می‌شود.

 طی روز شنبه تا صبح یکشنبه(۳ تا۴ دی) با فعالیت سامانه بارشی در اکثر مناطق استان بارش باران گاهی همراه با برف و در ارتفاعات بارش برف گاهی همراه با مه و احتمال کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

از امروز تا اوایل هفته آینده شاهد کاهش دما خواهیم بود؛ به ویژه روز شنبه و در ارتفاعات روز یکشنبه کاهش محسوس دما بین ۴ تا ۷ درجه سانتی گراد است. نیاز به یاد آوری است در روزهای یاد شده در اکثر مناطق استان دمای شبانه زیر صفر درجه مورد انتظار است.

آسمان تهران فردا (۲ دی ) کمی ابری و از بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد ملایم و با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد و طی ‌شنبه (۳ دی ) ابری و در بعضی ساعت‌ها بارش باران گاهی بارش برف و وزش باد و مه رقیق با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *