چمران: عملکرد شورا در حوزه نظارت بر شهرداری موفق بوده است

فهرست مطالب

رئیس شورای اسلامی شهر تهران بر عملکرد موفق شورا بر نظارت شهرداری تاکید کرد.

به گزارش آرونو ، مهدی چمران در حاشیه هشتادوپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخابات هیات رئیسه شورای شهر تهران برای دومین سال از ششمین دوره این شورا گفت: امروز ریاست، نایب رئیس و دو منشی شورای شهر تهران انتخاب شدند. براساس تصمیم اعضای شورا ترکیب هیات رئیسه برای دومین سال بدون تغییر ابقاء شد و امیدواریم در خدمت‌گذاری مردم تهران موفق باشیم.

وی در خصوص ارزیابی عملکرد یکساله فعالیت شورا به ویژه در حوزه نظارت گفت: در ارتباط با نظارت، اعضاء به شکل قوی عمل کرده‌اند همانطور که اخبار این موضوع منتشر شده همه اعضاء در مناطق مختلف حضور داشتند و حتی در مسائل جزیی شهرداری حتی در ساعت‌های نیمه‌شب هم رسیدگی کردند و انتقادات خود را به صورت کتبی و شفاهی در صحن شورا ارائه دادند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: شهرداری به دلیل گستردگی که دارد با مشکلات بسیاری مواجه است لذا هرچه اعضاء در موضوع نظارت فعالیت کنند باز هم کم است و در این خصوص از کمک شورایاری‌ها بهره می‌گرفتیم که با توجه به از دست دادن جایگاه قانونی آنها با مشکلاتی مواجه شدیم البته هنوز هم از آنها کمک می‌گیریم اما در تلاش هستیم با ساختاری جدید دوباره این مجموعه را به صورت قانونی ایجاد کنیم.

چمران در ادامه گفت: اعضای شورای شهر در دوره ششم اصرار ویژه‌ای بر حضور در نقاط مختلف شهر و بررسی مشکلات مردم از نزدیک داشتند که این کار به بهترین شکل ممکن انجام شد که امیدواریم نتایج خوبی به همراه داشته باشد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص بازداشت یکی از مدیران شهرداری تهران که خبر آن روز گذشته در فضای مجازی منتشر شد، تصریح کرد: در این خصوص سوال پرسیدم اما هنوز جواب صحیحی دریافت نکرده‌ام.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره پاسخ به تذکرات شورا توسط شهرداری گفت: اگر پاسخ تذکرات به موقع ارسال نشده باشد موضوع را پیگیری می‌کنیم تا این کار محقق شود و از سوی دیگر اگر پاسخ‌ها با ماهیت تذکر مرتبط نباشد دوباره تذکر را مطرح و پیگیری می‌کنیم. قطعا شهرداری تلاش کرده به همه تذکرات پاسخ دهد اما گاهی ممکن است جواب‌ها درست نبوده باشد و یا طول کشیده باشد به هر ترتیب شهرداری تا جایی که می‌توانسته تلاش کرده این کار را انجام دهد اما انتظارات ما از شهرداری بیشتر است ولی شرایط را نیز باید در نظر بگیریم.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *