پیگیری چرایی ممانعت از ورود تاکسی های اینترنتی به فرودگاه امام

فهرست مطالب

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ضرورت سرویس دهی مناسب به مردم، تاکید کرد: تصمیم گیری در خصوص ممانعت از ورود تاکسی های اینترنتی به فرودگاه امام و چگونگی پاسخگویی به نیاز مسافران جای سوال داشته و بنده این موضوع را از مراجع مربوطه پیگری خواهم کرد.

رحمت اله فیروزی پوربادی در گفت و گو با آرونو ، با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر ممنوعیت ورود تاکسی‌های اینترنتی تپسی و اسنپ به شعاع 800 متری فرودگاه امام، خاطرنشان کرد در صورت تکمیل اطلاعاتش در مورد این خبر قطعا این موضوع را از مراجع تصمیم‌گیر سوال خواهد کرد تا علت آن مشخص شود.

وی با بیان این‌که «به طور کلی ایجاد محدودیت در خدمات رسانی به مردم قابل پذیرش نیست» اظهار کرد: در دسترس بودن خدمات از حقوق شهروندی است و اولویت اول مسئولان در اتخاذ تصمیم باید خدمات رسانی بهتر به مردم باشد. این‌که این تصمیم بر چه مبنایی گرفته شده و این‌که آیا تاکسی‌های فرودگاه ظرفیت پاسخگویی به نیاز تمام مسافران را دارند جای سوال داشته و بنده قطعا این موضوع را از مراجع تصمیم گیر دنبال خواهم کرد.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: باید سرویس دهی مناسب به مردم از هر طریقی ارائه شود. رفاه مردم در تصمیم گیری ها باید در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *