پیگیری رفع عقب ماندگی پردیس در حوزه مسکن مهر

فهرست مطالب

۵ پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان پردیس با حضور استاندار تهران افتتاح شد.

به گزارش آرونو ، علیرضا فخاری در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان پردیس با اشاره به موضوعات مورد بررسی در این سفر اظهار کرد: مشکلات مردم در حوزه بخش کرشت که ساخت و سازهای غیرمجاز داشتند مورد بررسی قرار گرفت و تعارضات حوزه منابع طبیعی و اداره اوقاف مطرح شد.  

وی با اشاره به بررسی وضعیت مسکن مهر شهرستان پردیس افزود: رفع نیازمندی‌های مردم در زمینه مسکن بایستی در قالب برنامه مدون با پیش‌بینی در حوزه تامین منابع از طریق شرکت عمران پردیس در دستور کار قرار گیرد. 

استاندار تهران عنوان کرد: منابعی که در گذشته از مردم دریافت شده به عنوان تعهد است و باید به فوریت جبران شود تا مردم به حقوق اصلی خود در حوزه تامین مسکن برسند. 

فخاری سپس گفت: رفع نیازمندی‌های روبنایی و زیربنایی پردیس از جمله چگونگی دفع فاضلاب، آب‌های سطحی و تکمیل تصفیه‌خانه آب شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

وی در مورد وضعیت بیمارستان پردیس تصریح کرد: بر اساس دستور رئیس‌جمهور این بیمارستان که از پروژه‌های دولت قبل بوده در حال آماده‌سازی است و به زودی افتتاح می‌شود. 

استاندار تهران خاطرنشان کرد: در حوزه حمل و نقل برای محدوده شهر پردیس نیز شهرداری درصدد است تا با تامین این وسایل نقلیه عمومی از جمله اتوبوس و ون مشکلات مردم را مرتفع نماید.

گفتنی است استاندار تهران و مسئولان همراه در ابتدای ورود به شهرستان پردیس با ادای احترام به شهدای گمنام سعیدآباد جاجرود با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کرد و سپس برای افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدماتی در سایر بخش‌های شهرستان حضور یافتند. 

در این مراسم ساختمان شهرداری سعیدآباد جاجرود با اعتبار حدود ۲۰ میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع و با زیربنای ۱۸۰۰ متر در سه طبقه افتتاح شد. 

در ادامه بوستان پردیسان با مساحت ۲۲ هزار متر مربع و اعتبار ۲۱۰ میلیارد ریال با ۲۸ واحد خدماتی و تجاری برای ساماندهی صنایع دستی و خود اشتغالی در شهر پردیس مورد بهره‌برداری قرار گرفت. 

همچنین پارکینگ خودروهای سنگین پردیس با مساحت ۷۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۷۰ میلیارد ریال با امکانات محوطه پارک خودروهای سنگین، اتاق استراحت و خدمات رفاهی جانبی افتتاح و به بهره‌برداری رسید. 

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری تهران، مرکز شماره‌گذاری خودرو با مساحت ۱۴۰۰ متر مربع اعتبار ۵۰ میلیارد ریال با ۵۰۰ متر مربع سوله و مجموعه اداری و میدان فرهنگ در بلوار خلیج‌ فارس شمالی شهر پردیس به بهره‌برداری رسید و سپس مسئولان از روستای کرشت بازدید کردند. 

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

  • در جریان
  • دیدگاه‌ها
  • آخرین
تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *