پیش‌بینی ورود ۲۵۰۰ ون با سقف بلند طی ۱.۵ سال آتی به ناوگان تاکسیرانی تهران

فهرست مطالب

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از پیش بینی ورود ۲۵۰۰ دستگاه ون جدید ظرف ۱.۵ سال آینده به ناوگان حمل و نقل شهری تهران خبر داد.

به گزارش آرونو ، اسماعیل بیگی در آئین رونمایی از تاکسی ون‌های جدید شهرداری تهران، گفت: متاسفانه در روزهایی که دشمنان همه تلاش خود را برای اذیت مردم به کار گرفته‌اند ، امروز شاهد مراسم ورود ون‌های جدید به ناوگان حمل و نقل شهر تهران هستیم.

وی افزود: فاصله بین اتوبوس‌های ۴۰ نفره و تاکسی‌های چهار نفره مشکل جدی در حمل و نقل شهری تهران بود، در سال ۸۶ حدود ۱۰ هزار ون سبز رنگ کوچک چینی وارد کشور شد که ۷۰۰۰ دستگاه متعلق به تهران بود. ون‌هایی با عنوان دلیکا که از روز نخست خودرو مناسبی برای شهر تهران نبود. به شکلی که بعضا باید برای رسیدن به انتهای آن سینه خیز می‌رفتی و آموزش نظامی دیده می‌بودی.

بیگی ادامه داد: خودروهای تاکسی چهار نفره را در طول سالیان اخیر تلاش کرده‌ایم نوسازی کنیم ولی افقی برای نوسازی ون‌ها وجود نداشت و این ون‌ها روز به روز فرسوده تر شدند و دائما برای قطعات مورد نیاز آنها با مشکلاتی مواجه بودیم و فاصله اتوبوس‌های ۴۰ نفره با تاکسی‌های چهار نفره بیشتر می‌شد.

وی تاکید کرد: خوشبختانه دریچه امیدوارکننده‌ای با تلاش تولیدکننده داخلی باز شده و شاهد تولید ون‌هایی با سقف بلندتر و راهروی مجزا هستیم که می‌تواند رضایت مردم را جلب کند. این ون‌ها را با قیمت مناسب می‌توانیم در اختیار رانندگان قرار دهیم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران تاکید کرد: در حال حاضر ۲۰۰۰ ون فعال در شهر تهران داریم که تا ۵۰۰۰ دستگاه می‌توانیم آن را افزایش دهیم. پیش بینی می‌کنیم ظرف یک سال و نیم آینده ۲۵۰۰ دستگاه ون جدید وارد ناوگان حمل و نقل شهر تهران شود.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *