پیام تسلیت وزیر بهداشت در پی درگذشت دکتر عباس شیبانی

وزیر بهداشت در پیامی درگذشت دکتر عباس شیبانی تسلیت گفت.

به گزارش آرونو به نقل از وبدا، دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی درگذشت دکتر عباس شیبانی، طبیب خدوم و مردمی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و بنیانگذار هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت دکتر بهرام عین اللهی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام

درگذشت طبیب پارسا ، مجاهد و مردمی، ‌ مرحوم جناب آقای دکتر عباس شیبانی موجب تأسف و تألم فراوان شد. این شخصیت وارسته و خدوم، سالها در راه دشوار انقلاب اسلامی به مبارزه پرداخت و پس از استقرار نظام اسلامی در مسئولیت های گوناگون از جمله  نمایندگی مجلس شورای اسلامی و تأسیس و اداره هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، منشا خدماتی ارزنده و به یادماندنی گردید.

ارادت عمیق و راسخ به امام راحل و  رهبر معظم انقلاب، پایمردی  و اخلاص در کمک به محرومان به ویژه بیماران نیازمند ، ساده زیستی و مردم دوستی در زمره حسنات آن مرحوم است که امید است خداوند متعال  پاداش خدمات خالصانه او را با  فضل و کَرََم به وی برگرداند. 

 اینجانب این مصیبت را به خانواده گرامی ایشان و  به خانواده بزرگ نظام سلامت کشور  تسلیت می گویم و برای بازماندگان صبر و اجر و برای آن فقید سعید،  علو درجات طلب می کنم.

بهرام عین اللهی 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی»

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *